DarkDevil Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har nylig kjøpt en BMW M5, og en Volvo XC70 2008. Vet noen om gode billige steder å kjøpe deler til motor, girkasse, utseende og lignende. KOM MED FORSLAG! Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg har nylig kjøpt en BMW M5, og en Volvo XC70 2008. Vet noen om gode billige steder å kjøpe deler til motor, girkasse, utseende og lignende. KOM MED FORSLAG! 9293632[/snapback] Selge m5en og volvoen og kjøpe noe sprekere Har du råd til og kjøpe disse bilene så tar du de ikke med til "billige" verksteder! Kan du ikke poste "virkelige" bilder av de to nye bilene dine da? Endret 16. august 2007 av Chrisjs Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Anbefaler å bestille fra Tyskland, eller USA. Latterlig billig i forhold til Norge. Jeg bestilte nylig deler fra Tyskland til Porschen, Ferrarien, Lamborghinien og Buggatien min. Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis du tar kontakt med forhandlerne der du kjøpte bilene, så kan de sikkert sette deg i forbindelse med firma som kan øke ytelsen... Hartge, alpina osv har vel trimmet en og annen bmw før Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg bestilte nylig deler fra Tyskland til Porschen, Ferrarien, Lamborghinien og Buggatien min. 9294667[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå