Gå til innhold

Steam problem, steam eller spillene åpnes ikke :(


Anbefalte innlegg

problemet oppstod just, har hatt problemet før men da var det bare å restarte pc-en. Problemet mitt er at når jeg dobbelklikker på ikonet steam på skrivebordet skjer det absolutt ingen ting. jeg kan trykke sa mange ganger jeg vil uten at det skjer noe. I oppgavebehandling under "prosessorer" så kjører steam. Hvis jeg avslutter denne og dobbelklikker på steam på skrivebordet skjer det heller ingen ting, det eneste som skjer er at steam kommer tilbake under "prossesorer" i oppgavebehandlingen. Har funnet en måte å få den til å reagere litt, det er å avslutt prosessen "steam" og høyre klikke på steam på skrivebordet. Deretter ta "kjør som" deretter huke av for "følgene bruker" og velge administrator og passord, da begynner steam og reagere. steam opner og funker helt fin inntil jeg trykker på noe i det vinduet som da åpnes, DA KLIKKER ALT, heeelt låst blir den. ikke ikke dataen men steamen. jeg høyre klikker på staem i oppgavelinjen og velger "lukk" og det kommer opp en slik "avslutt nå" og den avslutter innen 1 sek.

hvis jeg kjøer det samme på ikonet "counter strike source" så skjer akkurat det samme og hvis jeg er VEEELdig heldig klikker den ikke før jeg kommer inn i spillet og da funker spillet helt normalt.

 

hvis jeg tar "kjør som" og det der uten å avslutt prosessen steam kommer det opp følgene melding: "steam is already running

You may only run a copy of steam at a time."

 

men nå når jeg skulle skrive av denne teksten prøvde jeg å dobbletklikke når srosessen steam ikke var avsluttet da kom det opp følgene errer melding: "Steam.exe (main exception): Failed to create file accsess mutex"

 

 

Hva er galt?

 

EDIT: Jeg har reinstallert det 2 ganger uten hell. Jeg har også lastet steam ned fra dems nettside men det hjalp heller ikke

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Endret av griped
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du hadde sjekket i forumet i linken hans, kunne du kanskje funnet noe.

 

Kommer du inn i instillinger og sånt på ikonet ved klokken? Høyreklikke steamikonet.

Har du sjekket om spyware o.l?

Har du prøvd å logge på med en annen account? Få en kamerat til å gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...