finnipinni Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan være inne på noe der Wubbable..... Jeg kan jo ikke sitte her å vite noe, men om jeg kan få tippe ? Bak på forsterkeren skal det sitte 2 jumpere - og dem har du ikke plugga i (eller plugge dem på feil sted) Enten ser de ut som to blanke metallbøyler, eller som korte ledninger med phonoplugg i hver ende. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvilken inngang er pc-en koblet til i da (i forsterkeren) Aux, CD, DVD...? Prøv å bytte inngang og se om det hjelper (sett den i f.eks cd). Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Den står på AUX Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Den står på AUX 9298176[/snapback] Prøv å sette den i cd-inngangen og se om det hjelper da. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har fått at forsterkeren fra rep nå.... Men lyden ble ikke bedre... Så da må det være høytalerne da? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Herregud.... Enkel feilsøkning: 1: prøv å koble til noe annet enn pc'en! En discman, mp3spiller eller noe! 2: Prøv andre høyttalere (omtrent hvasomhelst). Har et sett eltax høyttalere her på bruket på en yamaha surroundreciver, og der må vi skru volumknappen jævli høyt for at d skal bli noe særlig med guffe. Det virker som at eltax høyttalerene er ganske tungdrevne. Eltax forsterkere er heller ikke akurat prima vare, så det kan være en sammenheng der. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Så da tror du at problemet er? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 test de to tingene jeg skrev først da... Er jo derfor jeg skriver _enkel feilsøking_ Lenke til kommentar
Kalvadoss Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har selv hatt dette oppsettet, altså samme forsterker og nesten samme høytalere, var vel gamle utgaven av 700 uten horndiskant. Hadde ingen problemer med å spille høyt nok hvertfall uansett lydkilde og brukte de i 75m2 stue. Så et eller annet gjør du feil. Som sagt tidligere her så må du bare prøve litt andre lydkilder og se, gjerne noe med optisk eller coax kobling for da finner du med en gang ut om d er feil på forsterkeren siden den da tar seg av alle signalene.(eltax høytalerne e hvertfall ganske lettdrevet) Forsterkeren e ikkje den beste kvaliteten men i forhold til pris e den meget oppegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå