Gå til innhold

Hvor får man kjøpt pepperspray i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Hei,

Meg og dama har akkurat flytta til Trondheim. Bor på Bakklandet og har hørt mange fæle historier om voldtekter og overfall på student-jenter.. Derfor har jeg tenkt å skaffe henne pepperspray eller annet selvforsvarsprodukt, så hun kan sette en eventuell overfallsmann ut av spill og gi meg tid til å komme med balltreet...

Noen som vet om det finnes noen slike butikker i Trondheim som selger pepperspray o.l ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg gjorde flere googles på den, men fant ingen i Trondheim som spesifisert i topic ;)

Edit:

Hadde jeg vært jente, hadde jeg vel kanskje gått under betegnelsen lesbe, ikke homse? ;)

Er mann jeg da. :cool:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

cajenneolje(tror det skrives sånn) er vel ingridiensen man skal skaffe seg..... deretter må man skaffe seg en sprayboks som skyter "stråle" i stedet for "sky" hvis du skjønner. Strålen skal kunne gå ganske langt faktisk på ekte pepperspraybokser.

Forresten er pepperspray og tåregass veldig ulovlig og bruke i norge. Forsvarsspray har jeg aldri i livet hørt om, men jeg skal skrive under på at det svir som faan og få deodorant i øynene.

Lenke til kommentar
Forresten er pepperspray og tåregass veldig ulovlig og bruke i norge. Forsvarsspray har jeg aldri i livet hørt om, men jeg skal skrive under på at det svir som faan og få deodorant i øynene.

9310243[/snapback]

da må man stå nært for at det skal funke, o da kan de bare smekke deg ned når du har spraya.

Lenke til kommentar
Hvis det er en teknikkmagasinet butikk i Trondheim så har de såkalt "forsvarsspray", en som setter farge på overfallsmannen som ikke går bort før etter noen timer og en som "bare" svir.

9311275[/snapback]

Fargen går ikke bort før om 2-7 dager, så det skal bli lettere å få taki gjerningsmannen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...