dimdal Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei, Meg og dama har akkurat flytta til Trondheim. Bor på Bakklandet og har hørt mange fæle historier om voldtekter og overfall på student-jenter.. Derfor har jeg tenkt å skaffe henne pepperspray eller annet selvforsvarsprodukt, så hun kan sette en eventuell overfallsmann ut av spill og gi meg tid til å komme med balltreet... Noen som vet om det finnes noen slike butikker i Trondheim som selger pepperspray o.l ? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) http://www.google.no/search?source=ig&hl=n...-s%C3%B8k&meta= gidder å finne der du bor. tror at pepperspray er ulovelig, men forsvarsspray er lov. er du gutt eller jente? Endret 16. august 2007 av ecko Lenke til kommentar
ole1411 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) ¨åå Endret 20. februar 2014 av ole1411 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hei, Jeg gjorde flere googles på den, men fant ingen i Trondheim som spesifisert i topic Edit: Hadde jeg vært jente, hadde jeg vel kanskje gått under betegnelsen lesbe, ikke homse? Er mann jeg da. Endret 16. august 2007 av dimdal Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Pepperspray er ulovelig i norge, du må være purk for å kunne bruke det... det går an å lage det selv, da ...er bare å helle propan og salmiak på en liten sprayflaske Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Men nå finnes det vel faktisk mildere varianter som for det meste går under navnet "forsvarsspray", som Ecko sa. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 cajenneolje(tror det skrives sånn) er vel ingridiensen man skal skaffe seg..... deretter må man skaffe seg en sprayboks som skyter "stråle" i stedet for "sky" hvis du skjønner. Strålen skal kunne gå ganske langt faktisk på ekte pepperspraybokser. Forresten er pepperspray og tåregass veldig ulovlig og bruke i norge. Forsvarsspray har jeg aldri i livet hørt om, men jeg skal skrive under på at det svir som faan og få deodorant i øynene. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Forresten er pepperspray og tåregass veldig ulovlig og bruke i norge. Forsvarsspray har jeg aldri i livet hørt om, men jeg skal skrive under på at det svir som faan og få deodorant i øynene. 9310243[/snapback] da må man stå nært for at det skal funke, o da kan de bare smekke deg ned når du har spraya. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøp pepperspray i utlandet. Jeg kunne fått det i Praha for en 50 lapp. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøp pepperspray i utlandet. Jeg så det i Praha for en 50 lapp. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøp pepperspray i utlandet. Jeg så det i Praha for en 50 lapp. 9310903[/snapback] oppfordrer du virkelig til det? jeg er jævlig sikker på at det er ulovlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis det er en teknikkmagasinet butikk i Trondheim så har de såkalt "forsvarsspray", en som setter farge på overfallsmannen som ikke går bort før etter noen timer og en som "bare" svir. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis det er en teknikkmagasinet butikk i Trondheim så har de såkalt "forsvarsspray", en som setter farge på overfallsmannen som ikke går bort før etter noen timer og en som "bare" svir. 9311275[/snapback] Fargen går ikke bort før om 2-7 dager, så det skal bli lettere å få taki gjerningsmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå