Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er tilkoblet nett, men nettleseren fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har 2 datamaskiner en stasjonær og en bærbar . (HP pavillion dv6287 med Vista Home Premium vist det hjelper :)) Har et problem med nettleseren (Internett Explorer) vet ikke hvilken utgave det er, men det var den som var med pc'en (Pc'en er bare 4mnd gammel) men nettleseren ser ny ut :p Men den funker ikke (tror jeg), men er koblet til trådløse nettet mitt. Det jeg syntes var rart var at Msn funket helt fint :hmm:

Den fungerer heller ikke når jeg tar kabelen rett inn i ''veggen'' og inn i pc'en.

Har prøvd å Diagnotiser problemet, men den finner ikke problemet. Men når jeg prøvde 'arbeid frakoblet' i verktøylinja oppdaterte jeg en gang så kom opp startsiden. Men kom ikke lengere :(. Jeg prøvde å skrive inn en ny addresse da kom det opp et nytt vindu der det sto Koble til eller forbli frakoblet. Jeg trykte da Koble til, men da fungerte ikke den ikke. På stasjonæren der i mot fungerer alt helt fint.

Takker for alle svar! :)

Endret av Ingemars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå til nettverksinnstillingene (start --> koble til --> vis alle tilkoblinger )

Høyreklikk på det nettverket du skal forandre på  (lokal tilkobling eller trådløs) og velg Egenskaper

Sjekk egenskaper til TCP/IP.

9321178[/snapback]

Prøvde (start --> koble til --> vis alle tilkoblinger ) Står bare 2 kategorier: Tilkobling og sikkerhet. Sjekket alle innstillinger fant ikke noe med TCP/IP. Jeg bruker trådløst. Fatter bare ikke at nettleserne skall funke.. :no: De funker jo i sikkermodus. Har Dlink di-624 router vist det hjelper :)

Fant ut nettopp at bitlord har en webleser inne i programmet og den funker fint. :hmm:

Endret av Ingemars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...