Amriden Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse..... Endret 16. august 2007 av Amriden Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Utvilsomt fete maskiner dette. Men prisen er likeså, dessverre. På tide at de kommer til Norge. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse..... 9295983[/snapback] garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse..... 9295983[/snapback] garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc. 9296140[/snapback] Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Endelig dette har jeg ventet på, blir nok en sånn maskin i løpet av høsten. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde det ikke vært for den stive prisen.. Jaja, er bare å begynne å spare til en da. 13,3" frister ekstremt mye. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse..... 9295983[/snapback] garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc. 9296140[/snapback] Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen. 9297093[/snapback] mulig det, men jeg kunne banne på at denne prosedyren er nedfelt i norsk lov eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse..... 9295983[/snapback] garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc. 9296140[/snapback] Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen. 9297093[/snapback] mulig det, men jeg kunne banne på at denne prosedyren er nedfelt i norsk lov eller noe i den dur. 9298710[/snapback] Garanti er noe produsent eller forhandler tilbyr reklamasjonsretten er nedfelt i Norsk lov og gjelder sluttkunde - salgsledd i dette tilfellet Netshop. Det eneste som vil et problem er om netshop går konkurs da normalt sony norge vil overta all reklamasjons ansvar. Men siden disse varene er handlet utenom sony systemet så vil jeg heller tvile på at det skjer edit fjerna et par leifer Endret 17. august 2007 av Sorce Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Den lettvektsmodellen så fin ut. Kunne likevel hatt lyst til å ha Super3G støtte i brikkesett eller i ekstra onboard-chip, pluss ett mer moderne skjermkort med HDMI utgang (gjerne 2 stykk, men det er vel for tidlig kanskje å ytre ønske om 2 stykk). WiMax kommer kanskje også til bærbare en eller annen gang? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse..... 9295983[/snapback] garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc. 9296140[/snapback] Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen. 9297093[/snapback] mulig det, men jeg kunne banne på at denne prosedyren er nedfelt i norsk lov eller noe i den dur. 9298710[/snapback] Garanti er noe produsent eller forhandler tilbyr reklamasjonsretten er nedfelt i Norsk lov og kjelder sluttkunde - salgsledd i dette tilfellet Netshop. Det eneste som vil et problem er om netshop går konkurs da normalt sony norge vil overta all reklamasjons ansvar. Men siden disse varene er handlet utenom sony systemet så vil jeg heller tvile på at det skjer 9299121[/snapback] vel takk for oppklaringen. tydligvis lett å blande sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå