Howard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mange har siklet på Sonys Vaio-bærbare, men de har foreløpig ikke vært tilgjengelige her til lands. Det blir det nå en forandring på. Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ifølge siden som dere linker til er det U7500 prosessoren som er i den minste heter... Microprocessor Full Name Intel® Core™ 2 Duo Processor U7500, Supports Enhanced Intel® SpeedStep® Technology Edit: Leif, bomma på 5 og trykka 6 istedenfor :o Endret 16. august 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hvem er det som vil ha en PC som mange har siklet på? Æsj, griser. Endret 16. august 2007 av Pengu Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Vaio VGN-AR41S ser deillig ut,men det gjør ikke prisen...25500 kr. Endret 16. august 2007 av Morten K Lenke til kommentar
dominus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 kjøpte Vaio før ferien for Netshop til 9'. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Spennende, får håpe sony norge får ut fingeren og lanserer for massene Endret 16. august 2007 av Sorce Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg ble skikkelig lysten på minstemann av dem. men prisa til 23500kr... da står jeg over inntil videre. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kanskje søstra mi får den rosa vaio laptopen hu så i hamburg til konfimasjonen sin som hun ville så veldig ha. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 11.1", 7.5 timer, 2GB, c2d, 100GB, 1.2kg = *sikle*. Hadde jeg bare vært rik nok til å blåse 24k på laptop. En vakker dag skal jeg ha en sånn, den er skummelt heftig. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg griner av glede....... Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lurer på hvor mye netshop betalte for denne annonsen... Kan vel strengt tatt ikke si at det var så mye annet.. Men med dagens konkuranse må man sikkert ta i bruk kreativ annonsering for å få inn noen kroner 9293890[/snapback] En annonse som havner i en stor ramme på forsiden, i en egen artikkel OG sendes som RSS-feed til samtlige brukerne må ha kostet betydelig ja. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hw.no kan vel formidle slikt uten å ta seg betalt? Jeg vet ikke hvilke etiske retningslinjer som eksisterer her, men å blande journalistikk med reklame liker jeg ikke. Håper og tror at denne artikkelen ble skrevet for å informere, ikke for å tjene penger. Kanskje noen i redaksjonen kan avkrefte eller bekrefte slik at vi unngår en stor diskusjon om etikken i dette... Lenke til kommentar
zonko Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette er en merkedag. Uten tvil kjempemaskiner dette her, men det koster å være kar. Etter min mening er dette en nyhet og fortjener sin plass på førstesida. Det er mange som har ettersøkt Vaio i Norge (ja jeg vet Netshop solgte et par gamle modeller for ei tid tilbake), så derfor der det flott å få dem på markedet også her. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hw.no kan vel formidle slikt uten å ta seg betalt? Jeg vet ikke hvilke etiske retningslinjer som eksisterer her, men å blande journalistikk med reklame liker jeg ikke. Håper og tror at denne artikkelen ble skrevet for å informere, ikke for å tjene penger. Kanskje noen i redaksjonen kan avkrefte eller bekrefte slik at vi unngår en stor diskusjon om etikken i dette... 9294355[/snapback] Regner med at Netshop betaler dette gjennom en ekstra dyr annonsekampanje på forsiden. Dermed er det veldig enkelt for redaksjonen og dementere alt som har med betaling og gjøre. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hw.no kan vel formidle slikt uten å ta seg betalt? Jeg vet ikke hvilke etiske retningslinjer som eksisterer her, men å blande journalistikk med reklame liker jeg ikke. Håper og tror at denne artikkelen ble skrevet for å informere, ikke for å tjene penger. Kanskje noen i redaksjonen kan avkrefte eller bekrefte slik at vi unngår en stor diskusjon om etikken i dette... 9294355[/snapback] Regner med at Netshop betaler dette gjennom en ekstra dyr annonsekampanje på forsiden. Dermed er det veldig enkelt for redaksjonen og dementere alt som har med betaling og gjøre. 9294437[/snapback] Hvorfor er du så sikker på at Netshop betaler for dette på noen måte? Vaio laptoper har vært etterspurt lenge her i Norge. Og ikke før nå har det vært mulig å få tak i maskinen i en norsk webshop. Det er en stor nyhet. Jeg ser ingen grunn til å tro at Netshop har betalt noe for dette. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 spennende spennende Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hei, takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! Det er absolutt ikke mulig å kjøpe seg redaksjonell omtale. Det er enormt fy-fy! Alle saker som publiseres på redaksjonell plass er et resultat av redaksjonens egen og uavhengige vurdering. Dette grunnprinsippet er helt ufravikelig. I dette tilfellet syntes vi det var en nyhetsverdi i at Sonys Vaio-maskiner nå er tilgjengelig i Norge. Uavhengig av hvilken nettbutikk som eventuelt måtte selge de Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei, takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! Det er absolutt ikke mulig å kjøpe seg redaksjonell omtale. Det er enormt fy-fy! Alle saker som publiseres på redaksjonell plass er et resultat av redaksjonens egen og uavhengige vurdering. Dette grunnprinsippet er helt ufravikelig. I dette tilfellet syntes vi det var en nyhetsverdi i at Sonys Vaio-maskiner nå er tilgjengelig i Norge. Uavhengig av hvilken nettbutikk som eventuelt måtte selge de 9294558[/snapback] Well said - punktum Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Juopa, er en begivenhet som virkelig er verd spalteplassen. I denne saken fortjener merkelig nok netshop litt god omtale.. Endret 16. august 2007 av Battone Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvorfor har ikke Vaio-maskiner blitt solgt i Norge før, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå