Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rompeskjegg og orangutang-ben


Honey Badger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Host, prøvde en gang. Ikke å anbefale. Leste en annen som hadde skrevet en lang blogg om akkurat det samme, han hadde det nok litt værre men.

9298715[/snapback]

 

Tull og tøys! Hvis du fatisk mener dette så tror jeg du må lære deg å bruke høvlen litt bedre...

9298743[/snapback]

 

Hvorfor, tror ikke det har så mye på høvelen å si at hårene vokser ut igjen. Det er det som er det verste. Mer bevis i linkene som har blitt postet her.

Lenke til kommentar
Herregud, ikke gjør noe med leggene da, kompisene dine kommer til det stadiet da de også får hår der. Hår er naturlig på bena, alle har det, kølla er en annen sak.

 

Har vel heller lite med hygiene å gjøre.

9313051[/snapback]

Alle har da hår rundt pikken også, og det er helt naturlig, så hvordan er det en annen sak?

Lenke til kommentar
Host, prøvde en gang. Ikke å anbefale. Leste en annen som hadde skrevet en lang blogg om akkurat det samme, han hadde det nok litt værre men.

9298715[/snapback]

 

Tull og tøys! Hvis du fatisk mener dette så tror jeg du må lære deg å bruke høvlen litt bedre...

9298743[/snapback]

 

Hvorfor, tror ikke det har så mye på høvelen å si at hårene vokser ut igjen. Det er det som er det verste. Mer bevis i linkene som har blitt postet her.

9313791[/snapback]

 

Hvis du ikke klarer å lese mellom linjene så er det en artikkel skrevet for å få folk til å le og har fint lite med fakta å gjøre...

 

Tror jeg vet dette bedre enn de fleste her siden jeg barberer alt av hår som befinner seg under bokseren. Hår rundt/på pungen kan klø i begynnelsen, men ikke rundt rasshøle.

Lenke til kommentar

Du kan f.eks ta å klippe håra? Da får du jo ikke med alt... bare halvparten vel? Siden du ikke ville ha bort alt :) Nå tenker jeg på rævva , men for all del.. ikke rør leggene da mann!

 

selv om jeg har KLIPPET bort noen hår der det er ekstremt langt :blush::whistle:

Meeen, så er jo jeg litt snål da :tease:

 

* edit. Litt mange smilyer

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problem, mye hårvekst i baken. Det jeg gjør, er å nappe de ut for hånd mens jeg er dusjen.

 

Det er bare de første hårene du napper ut som kan svi litt, etter det settes kroppens endorfin system i gang og bedøver hele området, så da gjør det ikke noe vondt mer. Det virker som om hårene også blir litt løsere etter de første nappene. Regn med å kunne nappe ut ca. 5-20 i hvert napp når du har kommet i gang. Det tar ca. 5-10min å få vekk alt.

 

Ikke bruk barbermaskin eller høvel, da vil du få små kutt som vil klø noen dager og når hårene vokser ut igjen vil tuppene være skarpe som vil føre til mere kløe. Napper du, så slipper du dette problemet, for da vil de nye hårene som kommer ikke skape noe kløe.

 

Rævsvette blir man vant til, det blir like mye som før, men man merker det litt mer. Det også mindre lukt, hår mye større areal enn huden og det blir ikke like mye dritt i svetten. Sjansen for å få bremsespor i boxern blir redusert til nesten 0%.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Herregud, ikke gjør noe med leggene da, kompisene dine kommer til det stadiet da de også får hår der. Hår er naturlig på bena, alle har det, kølla er en annen sak.

 

Har vel heller lite med hygiene å gjøre.

9313051[/snapback]

 

Haha! Så hår på(og rundt) kølla er ikke normalt?

 

Var det ikke Børge Ousland, han polarvandreren, som barberte seg bak før han la ut mot sydpolen? Tror det var et ganske så beskrivende avsnitt i en av hans bøker, da han satt bak en snøskavl ved Rosshavet med et speil og et barberblad! :D Han gjorde det visst for å spare dasspapir....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...