Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rompeskjegg og orangutang-ben


Honey Badger

Anbefalte innlegg

Da har det seg sånn at jeg er ganske "hårete" for alderen :D

 

I likhet med de fleste andre syns jeg det er viktig å ha god hygiene, og jeg lurer på om noen har tips til hvordan man kan fjerne litt hår der bak, i og med at man ikke kommer så godt til, i tillegg til at man ikke ser en dritt? (Ord valgt med omhu :!: ).

 

Og på beina, noen som har en teknikk til å fjerne mye, men ikke alt håret? Vil ikke se ut som en dame heller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hehe. Dagens gladpost :w00t:

 

Dette er et problem som jeg ikke har vært borti før. Hvis du ikke får en god venn til å gi deg en hjelpende hånd, så blir du vel henvist til å nappe i vei. Ja, jeg vet at det ikke høres veldig digg ut, men min bedre halvdel påstår at det gir lengst varighet på resultatet.

 

Da er det jo lettere å komme til på beina, så der finnes det jo mange alternativer som ikke er så smertefulle.

Lenke til kommentar
Hehe. Dagens gladpost :w00t:

 

Dette er et problem som jeg ikke har vært borti før. Hvis du ikke får en god venn til å gi deg en hjelpende hånd, så blir du vel henvist til å nappe i vei. Ja, jeg vet at det ikke høres veldig digg ut, men min bedre halvdel påstår at det gir lengst varighet på resultatet.

Ingen av vennene mine er gode venner :p

Napping høres ikke særlig digg ut :cry:

Da er det jo lettere å komme til på beina, så der finnes det jo mange alternativer som ikke er så smertefulle.

Den skjønte jeg ikke helt, kan du forklare?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Når det gjelder beina, så er det jo bare å shave, eller vokse pelsen bort. Nå ser jeg at du ønsker å fjerne bare deler av pelsen, så da blir det kanskje litt vanskeligere. Da blir du kanskje tvunget til å nappe disse og ...?

:)

Lenke til kommentar

I'm getting tired of girls commenting on the artistic spot we leave on our boxers. I just saw a rerun of sex in the city where that ugly orange-haired woman find a huge skitmark on her boyfriends boxer when she is washing it. And that annoying woman who narrates says something about how typical it is and that men are filthy.

 

Allow me to explain the reason for skitmarks for most boys. Asshair. Simple as that. Asshair. We all have it. No matter how hard i wipe between my cheeks, there are ALWAYS a small brown spot on the toilet paper. The asshair clings on to the poop like russian prostitutes to random men on the street. Try pouring cottage cheese in your hair... Imagine this cottage cheese in your hair, imagine wipeing with like 20 paper towels, then pull your t-shirt over your head and hold it there. Will there be any cottage cheese on the t-shirt even though you wiped with 20 paper towels? YES, BITCHES!

 

Okay, shave off the damn hair, you say. You stupid whore. First of all, the stubs growing out one day after you do it will make sure that moving at all will be more itchy and uncomfortable than giving birth. Second of all, the friction will cause thunder and lightening strike out from the ass. Third of all, the sweat will gather and lie there like the atlantic ocean. Fourth, farting will go from being an extremely enjoyable experience to becoming an actually unwanted happening of your day.

 

All this is true, try it girls. OH NO, you haven't got asshair. Complaining about our skitmarks and telling us to improve is like us telling you to stop having your periods!

 

Skitmarks look good, and the smell never goes away. Perfect. Learn to enjoy it now rather than later, because you cannot avvoid it if you want to have a happy straight relationship.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...