RayBay Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei hei.. Har letet overalt på nettet, men finner ikke windows vista driver til skjermkortet på den bærbare pc`n min. Skjermkortet hetet SiS 740. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 I utgangspunktet er skjermdriveren til en bærbar pc produsenten sitt ansvar. Så det logiske spørsmålet bli hva slags merke er den og evt hva er modell betegnelsen? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det er en Packard Bell Easynote C3300 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Som Ash sa: Logisk å leite etter drivare til maskina på produsenten si heimeside. Bruker du 32 eller 64 bits operativsystem? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Her: http://support.packardbell.com/uk/item/ind...&ppn=P910R00001 http://support.packardbell.com/uk/item/ind...&ppn=P910R00001 Eg fant dessverre ikkje VISTA drivare :/ Men det kan hende dei her fungerer. Ser ut som om packard bell ikkje har brydd seg noko særlig om å oppdatere drivare til dei gamlaste maskinene.. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det ser heller ikke ut til at SiS har sluppet generelle Vista drivere for 740. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 32-bit ja.. Har sjekket på produsentens hjemmeside og hos SiS. Fungerer ikke de som er postet. Har prøvd mange forskjellige, men ingen fungerer. Derfor tenkte ville jeg høre om noen på forumet viste om noen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 32-bit ja.. Har sjekket på produsentens hjemmeside og hos SiS. Fungerer ikke de som er postet. Har prøvd mange forskjellige, men ingen fungerer. Derfor tenkte ville jeg høre om noen på forumet viste om noen. 9293867[/snapback] Høyres rett og slett ut som om det ikkje fins skjermdrivare til Vista for 740. Viss du har funne skjermdrivare til andre maskiner, så kan du jo sjå om nokre av dei har samme skjermkort som deg. Behøver liksom ikkje å vere nytt skjermkort for kvar ny modell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå