hfthomas Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei, jeg er interressert i en selgerjobb som jeg kan reise rundt i landet og evt. utenlands. En jobb som dreier seg om litt kontorarbeid, og å kjøre/fly rundt overalt. Noen som veit hvilke firma som har sånne muligheter? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 De fleste store produsenter av f.eks. forbrukerelektronikk har selgere som reiser rundt og presenterer produktene sine i butikker, så du kan jo begynne med å skaffe deg en jobb i et av dem og gjøre ledelsen oppmerksom på ambisjonene dine. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) De fleste store produsenter av f.eks. forbrukerelektronikk har selgere som reiser rundt og presenterer produktene sine i butikker, så du kan jo begynne med å skaffe deg en jobb i et av dem og gjøre ledelsen oppmerksom på ambisjonene dine. 9293173[/snapback] Hm, ja.. må nok ta ett steg av gangen for å få sånn jobb:( er nok ikke hvem som helst som kan jobbe sånn! Endret 16. august 2007 av spax Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Veit om ett firma som har sånne muligheter: Optura. de leverer klokker til alle butikker i landet. min farfar hadde jobb som reiserundtselger der:P Ellers så har "svigerfar" jobb i malvern instruments som er et britisk firma. han opprettholder kunder og tar rep/service og selger i alle land, på sykehus, universiteter o.l man må ha elektronikk bakgrunn eller noe annet spesialgreier, men elektronikk har jeg Noen som vet om noen lignende jobber? Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har du noen erfaring eller fagbrev? Hvis du kan jobbe service hiver de slike jobber ett folk om dagen. De som blir selgere har som oftest erfaring fra samme bransje før de starter, hvis det ikke er hjernedøde produkter som tupperware da Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 har gått elektronikk, og har jobbet med salg litt overalt! har du noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå