Fotofashion Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke mye å gjør med lyset i grunn (bakgrunnen), planen var å rekke solnedgangen. Men vi rakk ikke å få minsta til å sovne til rett tid. Og fy så mye knott det er om kveldene usj, bildene er tatt på smøla. Ikke brukt timer, men fjernkontroll. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Var bryllupsfotograf sjølv i Juli, må bare få sagt at det var litt av ein opplevelse. Synest egentlig ikkje at noken av bildene var sånn skrikende fine. Ingen som ligner skikkelige brudebilder. Nr. 2 og nr. 3 blei litt for "sexfiksert" for min smak, og det første var litt uten følelse. Og de fleste bryllupsbilder fungerer vel best med ein lys/kvit bakgrunn? Det som og er viktig på bryllupsbilder er jo å få med HEILE sløret, at ikkje det blir kutta. PS: Dette er bare mi meining. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Var bryllupsfotograf sjølv i Juli, må bare få sagt at det var litt av ein opplevelse. Synest egentlig ikkje at noken av bildene var sånn skrikende fine. Ingen som ligner skikkelige brudebilder. Nr. 2 og nr. 3 blei litt for "sexfiksert" for min smak, og det første var litt uten følelse. Og de fleste bryllupsbilder fungerer vel best med ein lys/kvit bakgrunn? Det som og er viktig på bryllupsbilder er jo å få med HEILE sløret, at ikkje det blir kutta. PS: Dette er bare mi meining. 9296949[/snapback] ja uheldig at ikke hele sløret ble med, var ikke lett når det var bekkmørkt der ute. Angående stilen er vell helt opp til paret. Jeg for min del er ikke fan av å følge tradisjoner. Vi er ikke like, og takk og lov for det. Dette paret ville ha bilder som var sexy. Og jeg mannen i bildet er fornøyd og det viktigste er at hun er det. Blir nok til å prøve igjenn, men på dagen og uten unger å tenke på . Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 velger å slenge med en til gi gjerne kritikk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Dette var bedre, men synd at skotuppen er kuttet. Er det bare meg, eller har bruden et litt "skeptisk" ansiktsuttrykk ...? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Dette var bedre, men synd at skotuppen er kuttet.Er det bare meg, eller har bruden et litt "skeptisk" ansiktsuttrykk ...? 9368983[/snapback] ja så ikke at skotuppen var kutta, da jeg så igjennom bildene på kemera .. men erfaringen er selvgjort er ikke bestanding vellgjort .. bedre å stå bak, og ha 100% kontroll. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hun ser nesten ut som hun er redd for at du skal miste henne. Ellers liker jeg veldig godt fargeronene i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå