Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å føle deg femi fordi du har lyst til å ta vare på kroppen din. Ikke bry deg om machogutta som er så tøffe at de ikke bruker tid på å ta vare på kroppen sin.

 

Jeg har aldri prøvd å ta manikyr/pedikyr i salong, men dama til svigerbror fiksa neglene mine en gang. Var faktisk ganske digg, uten at det frister spesielt til gjentakelse. Fuktighetskrem får holde for hender og føtter. :) Jeg bløtlegger føttene nesten hver dag. Ofte i vann med grønnsåpe, men også i fotsalt. Har prøvd forskjellige typer med varierende resultat. Det er ikke så toskete å ta vare på føttene, for de skal tross alt bære deg resten av livet.

 

Tar du vare på ansiktet ditt så kanskje du slipper å se ut som Mick Jagger når du blir voksen. Så ansiktsmaske og skrubb en gang i blant gjør bare godt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trådtstarter har desverre valgt å redigere vekk sin førstepost i denne tråden. Det er synd for alle de som ønsker å diskutere dette emnet, og i tillegg i strid med retningslinjenes punkt 16.

 

Årsaken ser jeg ingen grunn til å spekulere om her. Vi stenger tråden inntil førsteposten eventuelt lar seg gjenopprette slik at diskusjonen kan fortsette igjen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...