Vralteladden Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Enten man er for eller imot ansiktsmasker, skrubb, osv. så tror jeg vi i alle fall alle kan være enige om at det er ganske så rått med en skikkelig barberkniv og såpe Bruker etterbarberingskrem, og den jeg har lukter det faktisk grantre av Renser også huden jevnlig, syns ikke det er noe femi over det. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja... Hvor kan en mann ta manikyr og pedikyr uten å føle seg for feminin? Gjerne i Oslo omegn. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du trenger ikke å føle deg femi fordi du har lyst til å ta vare på kroppen din. Ikke bry deg om machogutta som er så tøffe at de ikke bruker tid på å ta vare på kroppen sin. Jeg har aldri prøvd å ta manikyr/pedikyr i salong, men dama til svigerbror fiksa neglene mine en gang. Var faktisk ganske digg, uten at det frister spesielt til gjentakelse. Fuktighetskrem får holde for hender og føtter. Jeg bløtlegger føttene nesten hver dag. Ofte i vann med grønnsåpe, men også i fotsalt. Har prøvd forskjellige typer med varierende resultat. Det er ikke så toskete å ta vare på føttene, for de skal tross alt bære deg resten av livet. Tar du vare på ansiktet ditt så kanskje du slipper å se ut som Mick Jagger når du blir voksen. Så ansiktsmaske og skrubb en gang i blant gjør bare godt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hadde vært tidig å gå på en slik velværeklinikk ( i mangel av bedre ord). Der man får masse skjønnhetspleie, noe slikt sted i Bergen? Hadde vært gøy å prøve. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hadde vært tidig å gå på en slik velværeklinikk ( i mangel av bedre ord). Der man får masse skjønnhetspleie, noe slikt sted i Bergen? Hadde vært gøy å prøve. 9602716[/snapback] WahWah@Xhibition stemmer nok overrens med det du leter etter. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Klipp tåneglene ! Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sørg for at ballene er tørre Balla Powder Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trådtstarter har desverre valgt å redigere vekk sin førstepost i denne tråden. Det er synd for alle de som ønsker å diskutere dette emnet, og i tillegg i strid med retningslinjenes punkt 16. Årsaken ser jeg ingen grunn til å spekulere om her. Vi stenger tråden inntil førsteposten eventuelt lar seg gjenopprette slik at diskusjonen kan fortsette igjen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg