samebob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ansiktsmaske 1 gang i mnd Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ansiktsmaske 1 gang i mnd 9454256[/snapback] Hvilken ansiktsmaske bruker du? Tror jeg skall begynne med noe slikt selv, huden blir så mykere og penere og se på av det Har vi glemt nesehår trimming? Er det ubehag ved og gjøre dette Da svarer jeg her siden det er så farlig med to poster etter hverandre, håper dugjør det samme heretter;) Da vet jeg at nesehår klipping er helt ufarlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det fins en EDIT-knapp Ekberg. Det er ikke vits å spamme. Nesehårstrimming er helt greit, men kan nappe litt iblant. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ansiktsmaske 1 gang i mnd 9454256[/snapback] Hvilken ansiktsmaske bruker du? Tror jeg skall begynne med noe slikt selv, huden blir så mykere og penere og se på av det 9463307[/snapback] Husker ikke Kan godt finne det ut though;) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gjør det, er det dyrt og drive med disse ansiktsbehandlingene? Er ikke så orientert med dette, til vanlig bruker jeg en Alovera krem men jeg synes ikke den gjør sitt, så jeg trenger mere! Mere, mere, mere.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Stikk innom ein forhandlar av Dermalogica - dei kan fortelje deg kva du treng. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det fins en EDIT-knapp Ekberg. Det er ikke vits å spamme. what he said. bruk Edit-knappen hvis du har oppdateringer i en tråd rett etter du har postet. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Man lærer mye om hygiene og renhold når man bor alene. - Dusj hver dag Kommer ikke noe fler nå. 9294027[/snapback] dette skader huden en del, over periode. skal holde med annen-hver dag.. men, JA det hjelper litt på "lukta" dusj selvfølgelig etter hver trening, selvom du ikke synes du svettet no særlig.. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Man lærer mye om hygiene og renhold når man bor alene. - Dusj hver dag Kommer ikke noe fler nå. 9294027[/snapback] dette skader huden en del, over periode. skal holde med annen-hver dag.. men, JA det hjelper litt på "lukta" dusj selvfølgelig etter hver trening, selvom du ikke synes du svettet no særlig.. 9464168[/snapback] Jepp. Og bruk i hvert fall ikke såpe og sjampo hver gang om du dusjer ofte. Vask håret 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Man lærer mye om hygiene og renhold når man bor alene. - Dusj hver dag Kommer ikke noe fler nå. 9294027[/snapback] dette skader huden en del, over periode. skal holde med annen-hver dag.. men, JA det hjelper litt på "lukta" dusj selvfølgelig etter hver trening, selvom du ikke synes du svettet no særlig.. 9464168[/snapback] Om man skal dusje etter hver trening, så blir det jo til at man dusjer hver dag da... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skader huden? Broren min dusjer hver dag og gjort det i mange år etter at han har stått opp og hverken sett eller hørt ham klage over det. Selv sier han meg til at man må dusje ofte. Men varigheten har sikkert noe å si. Så lenge man tar en kjapp en, ser jeg ikke noe negativt med det. Har hørt iallfall at om sommeren er det viktig å vaske håret ofte pga av alle partiklene som setter seg fast i håret. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Selv så bruker jeg en slags fuktighetsbalsam i ansiktet etter barbering. (Sånn Nivea greie, hvit flaske med blå kork) Etter at jeg begynte med det så smiler madammen fornøyd når jeg gir henne en klem. "Så god å myk du er." Dessuten så bruker jeg ansiktsvask og skrubb av og til, pluss ansiktsmaske. Kjempe digg å kjenne at huden ikke er feit og klissen. Dessuten så har jeg nesten ikke kviser lenger. Jeg bruker også fuktighetskrem på hendene for å holde de myke. Jeg vasker føttene stort sett hver dag, enten med en eller annen form for fotbad eller bare med grønnsåpe. Funker som faen og føttene føles bedre. Selv om jeg har gått til anskaffelse av "fotdeo" så stinker det død katt av skoene mine. Har prøvd alle triks, men skoene mine varer ikke lenger enn én sommer før de er klare for skraphaugen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skader huden? Broren min dusjer hver dag og gjort det i mange år etter at han har stått opp og hverken sett eller hørt ham klage over det. Selv sier han meg til at man må dusje ofte. Men varigheten har sikkert noe å si. Så lenge man tar en kjapp en, ser jeg ikke noe negativt med det. Har hørt iallfall at om sommeren er det viktig å vaske håret ofte pga av alle partiklene som setter seg fast i håret. 9470764[/snapback] Dette avhenger vel fra person til person. Personlig har jeg ganske tørr hud på hendene (spesielt på vinterstider pga. lite fuktighet i lufta), og da sier det seg nesten selv at det ikke er særs gunstig å dusje hver eneste dag, med mindre jeg nærmest dynker meg selv i fuktighetskrem etterpå. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Neglebiting har jeg nå sluttet med, har ikke bitt på en god stund. Kommer vell bestille en manikyr time for å få de fit Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Neglebiting har jeg nå sluttet med, har ikke bitt på en god stund. Kommer vell bestille en manikyr time for å få de fit 9490342[/snapback] Hva er manikyr? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Profesjonell stelling av finger neglene/negelbåndene. Pedikyr er samme bare for tær. Eller var det omvendt ? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Manikyr = Profesjonell stelling av finger neglene/negelbåndene. -_- Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Selv så bruker jeg en slags fuktighetsbalsam i ansiktet etter barbering. (Sånn Nivea greie, hvit flaske med blå kork) Etter at jeg begynte med det så smiler madammen fornøyd når jeg gir henne en klem. "Så god å myk du er." Dessuten så bruker jeg ansiktsvask og skrubb av og til, pluss ansiktsmaske. Kjempe digg å kjenne at huden ikke er feit og klissen. Dessuten så har jeg nesten ikke kviser lenger. Jeg bruker også fuktighetskrem på hendene for å holde de myke. Skikkelige menn sitter ikke forran TVen hele dagen, og prøver å få myke hender. De gjør litt skikkelig arbeid og får litt grov hud som faktisk kan gjøre en jobb. At huden er tør er en ting, men at den skal bli myk...(!) Har hørt iallfall at om sommeren er det viktig å vaske håret ofte pga av alle partiklene som setter seg fast i håret. Å nei, tenkt om man har partikler i håret i over 12 timer. (håret skal nok uten problem takle noen partikkler skal du se. ) Det har gjort det i generasjoner, og vil nok fortsette med det. Å skylle bort saltvann ifra håret om sommeren kan dog være veldig greit. (om man ikke har lyst å spare inn pengene man bruker på hårgele ) Dessuten så bruker jeg ansiktsvask og skrubb av og til, pluss ansiktsmaske. Kjempe digg å kjenne at huden ikke er feit og klissen. Personlig så skal det sies at jeg ikke går rundt å kjenne på ansiktet mitt hele tiden, og at jeg heller aldri har (eller kommer til å gjøre) prøvd ansiktsmaske. Til tross for det, så kjennes nok ikke huden feit og klissen. Ansiktsmaske er jo nesten defenisjonen av hva kvinnfolk, så det ville nok lyst store røde lamper for meg om jeg hadde funnet på å gjort noe slikt stunt... Ps: For de som ikke visste det, så er fettlaget (som alltid dannes) på huden et beskyttelselag mot bakterier og sykdommer. Så noe sier meg at det er like "skadelig" å nærmest skrubbe huden med såpe, eller andre unaturlige middler hver dag... Endret 14. september 2007 av andrull Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Manikyr = Profesjonell stelling av finger neglene/negelbåndene. -_- 9490746[/snapback] Hva ligger egentlig maniky/pedikyr på? Føler jeg virkelig kunne trengt det. andrull: Går du inn i "skjønnhetspleie til mannfolk" for å kritisere hvor jentete det er å bruke ansiktsmaske? Hva er poenget? Ansiktsmaske er forøvrig herlig Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Akkurat. Jeg dypper fingrene mine i ei bøtte med klor. Det gjør dem rene og pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg