-Teddy- Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fikk min Habu (pc-mus) til jul i 2006, kjøpt fra komplett. Returnerte den da innen to uker fordi det var noe galt med den. Jeg måtte betale frakt. Nå har musa streiket igjen (helt død!), men jeg akter ikke å betale frakt inn til komplett når det er de som har levert en vare til meg som ikke fungerer som den skal. Hvem skal egentlig betale frakt? Jeg må jo sende pakka til komplett og betale 100 kr (elns) i frakt, er det meningen at jeg skal få tilbake de, eller skulle de ha sendt meg en slags "portobetaltpåforhånd" lapp til meg? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nei, da skal du slippe frakt. Du må som regel legge ut for frakt, men dette får du tilbake. Bare husk og ta vare på kvittering for betalt frakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Som jij1984 skriver over - du legger ut og sender kopi av kvittering i etterkant. Når de har godkjent returen som legitim vil de dermed kunne kreditere deg frakten. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Mkay, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå