Joachim_F Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dinosaurene i Turok må pent vente til neste år før de får smake menneskekjøtt. Les mer Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vet du hva? Jeg må altså bare få takke for denne "saken" her jeg. Da Turok kom ut til Nintendo 64 spillte jeg både eneren, toeren og treeren til tomlene nesten blødde i svingene. Virkelig et godt spill eneren - men så slakket det jo litt etterpå.. Jeg ante ikke at man hadde tanker om å "gjenopplive" Turok før jeg nå ser denne artikkelen her på Gamer.no! Håper inderlig at man får denne på skinner igjen, for de bildene ser brukbare ut. Er det noen som husker våpenarsenalet til Turok her? Det gjør jeg. hehe. Takk for denne artikkelen. Knall! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 bah.. gleda meg til dette spillet. Menmen.. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kanskje noen får kalde føtter etter å ha sett annmeldelser av BioShock... Neste man ut til å bli utsatt er nok Halo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg