Akrabra Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja emne sier vel alt:p Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Finn en adresse på yellowpage. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 gå inn på sony sin amerikanske playstation side ..der finner adresser osv Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 eller hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821 så har du jap i tillegg må legge den inn i sig'en min... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 jaja får ikke registrert kreditt kortet mitt da, så hjelper ikke:/ ville ha crash bandicoot 2, skriver inn alle ting riktig men den kan ikke godkjenne. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jaja får ikke registrert kreditt kortet mitt da, så hjelper ikke:/ ville ha crash bandicoot 2, skriver inn alle ting riktig men den kan ikke godkjenne. 9295563[/snapback] Har samme problemet. Prøvd 3 forskjellige visa kort. PS1 spilla fra euro storen funker ikke hos meg siden jeg har US ps3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har samme problemet.Prøvd 3 forskjellige visa kort. PS1 spilla fra euro storen funker ikke hos meg siden jeg har US ps3. 9299040[/snapback] Det skal ikke være noe effekt selvom maskinen din er fra US, trur det er bankkortet som bestemmer hvor du kan kjøpe fra, men mener at dette var fikset. Så du kan kjøpe fra alle PS Storene nå Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har samme problemet.Prøvd 3 forskjellige visa kort. PS1 spilla fra euro storen funker ikke hos meg siden jeg har US ps3. 9299040[/snapback] Det skal ikke være noe effekt selvom maskinen din er fra US, trur det er bankkortet som bestemmer hvor du kan kjøpe fra, men mener at dette var fikset. Så du kan kjøpe fra alle PS Storene nå 9299407[/snapback] Det er fullstendig feil Jeg har testet 3 visa kort på US store, ingen virker. Han som skriver over her sier også at det ikke virker. er bare tull at det virker! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 når dere registrerte dere, brukte dere , deres fulle navn ? virkelige navn altså? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det virker for mange, kan være at Sony har stengt dette "hullet" slik som Microsoft gjorde når det kom til US accounts på 360 Marketplace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå