Major Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg skal nå begynne på allmen påbygg, så lurte jeg på om jeg da kan søke inn på jus skole?? og hvor kan jeg søke jus hen ?? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Seff. Bare sjekk samordnaopptak.no, så finner du oversikten. Jus kan studeres mange steder. Men hvorfor ikke studere litt kristendom på menighetsfakultetet? Lenke til kommentar
Major Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Men hvorfor ikke studere litt kristendom på menighetsfakultetet? 9294405[/snapback] hahhaha Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vurderer kristendom på MF neste år. Må være en fryd å stille kritiske spørsmål til hjernevaskede forelesere. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det må du ikke finne på Drillo. Plutselig blir du sentrum i en lab-øvelse: Djevelutdrivelse i praksis! Trådstarter: Når du sier at du skal søke deg inn på allmenpåbyggning og lurer på om du kan søke deg inn på jus-skole mener du etter påbyggningen er ferdig, ikke sant? I såfall er svaret ja. Jus-studiet har ikke krav om annet en generell studiekompetanse, forresten er det lett å komme inn så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Helsinki Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det må du ikke finne på Drillo. Plutselig blir du sentrum i en lab-øvelse: Djevelutdrivelse i praksis! Trådstarter: Når du sier at du skal søke deg inn på allmenpåbyggning og lurer på om du kan søke deg inn på jus-skole mener du etter påbyggningen er ferdig, ikke sant? I såfall er svaret ja. Jus-studiet har ikke krav om annet en generell studiekompetanse, forresten er det lett å komme inn så vidt jeg vet. 9310941[/snapback] Jusstudiet er veldig vanskelig å komme inn på. Du må ha veldig gode karakterer. Går 2. året i Bergen og da var kravet 54,6 og det blir bare høyere for hvert år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå