gotu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hei, jeg fikk nettopp nye deler og var superhyper og bygde til sent på kveld, da jeg startet pcen med engang gikk alt greit, med nytt hovedkort,skjermkort,ram og CPU. Jeg installerte da den nyeste nVidia driveren og da kom det en melding "Du må restarte pcen balblabl" valgte OK og pcen restartet seg, MEN, alt var liksom svart i 10 min så jeg hadde ikke noe valg ved og bare resete og da fikk jeg meldingen DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER, har prøvd og boote fra CD, og Floppy, men samme melding hver gang HJEEEEEELP specs Asus M2N-E SLI, nForce AMD Athlon 64 X2 6000+ TwinMOS DDR2 PC6400 EVGA GeForce 8600GT FIKSET; Min kjære tomas fikset dette for meg, han ba meg bytte på CMOS jumpern og tilbake igjen og vips, HD funnet, Windows bootet, TY tomas<3<3 Hilsen gotu Endret 16. august 2007 av gotu Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har du prøvd å boote med system cd? Lenke til kommentar
gotu Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Har du prøvd å boote med system cd? 9292758[/snapback] oooofc Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Koble fra alle lagringsmedier unntatt harddisken(e) og forsøk da. Dette inkluderer alle typer cd/dvd-brenner/rom, floppy, usb enheter (minnepinne, digital kamera, mobil tlf, ALT som dukker opp som en stasjon i Windows), osv. Lenke til kommentar
gotu Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) OK, nå blir jeg pissed valgte og boote fra HD meeeen den bare reboota og nå finner den faen meg ikke harddisken _KLIKKKKKKEEER_ Endret 16. august 2007 av gotu Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gå og ta en kald dusj før du fortsetter. Hardware som ikke funker som det skal i utgangspunktet virker ikke nødvendigvis bedre etter litt deng. Trust me! Jeg har forsøkt! Slå av pcen og sjekk at alle ledninger/kontakter sitter skikkelig på plass. Nullstill bios og start fra scratch. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan du liste opp specs på pc'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå