Mazeking Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som vet noe om når rumble kan ventes til Ps3? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det e ingenting offisielt om rumble. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Eneste vi vet er at Sony har sendt 2 stk. prototyper til developers så får bare vente å se når det dukker opp. Men vi får hvertfall Rumble.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Eneste vi vet er at Sony har sendt 2 stk. prototyper til developers så får bare vente å se når det dukker opp. Men vi får hvertfall Rumble.. 9293005[/snapback] vel sony avkrefta det..det var sendt kontrollere til utviklerene men dei var kun forbedra motion sensing i...ingen rumble.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så lenge det kommer i god tid før MGS4! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sony has announced that the PlayStation 3 controller has lost its vibration functionality because it interfered with its sensors. http://www.pro-g.co.uk/news/09-05-2006-2756.html Vel, for min del kunne jeg lett ha greit meg uten denne tilt funksjonen Sony har puttet i kontrollene sine. Altså, hvis jeg vil bruke bevegelser for å spille spill så kan jeg like så godt kjøpe meg en Wii. For min del synes jeg Sony har gjort en tappe når det kommer til valget av kontrollene deres. Jeg ville ha foretrukket den gode gammle med lending og rumble i stedet for sensor og tilt funksjon. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Den nyheten er gammel =/ Det kommer rumble, men hvem veit når. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sier ikke at den er ny, men jeg har selv hørt rykter om at det skal komme, men har enda ikke hørt noe offisielt. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 De har jo blitt enige med Imersion så nå er det jo bare å få fingern ut! De bør i hvertfall få den ut til julesalget. Regner ikke med at de først begynte å lage prototyp på kontrolleren da rettssaken eller forliket var over. Må da regne med at de har jobba med dette på bakrommet en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå