Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fluffy eksprimentet take it!

Anbefalte innlegg

Ser at det er veldig populært å casemodde nå for tiden.. Så jeg skal gi dere en idé til fortvilte sjeler som ikke finner på noe akuratt nå.

Lag en fluffy pc, en fluffy pc er på en måte pels som du legger rundt hele kabinettet ditt.. Jeg selv har laget fluffy høytalere i Lime/Irr grønn pels, ble sinnsykt fett! Skal sende bilder når jeg kommer hjem :)

Det som er kult da er at det er nesten ingen som har fluffy pc, så du får noe unikt! Som ingen andre har gjort før :)

Okey så hvis det er noe spørsmål så bare spør! Nå har jeg satt igang dere små troster som skal snart ut å fly! Fly with the wind or else the gravity will get you!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Done and done  :!:

Sånn ble det

bilde002gc7.jpg

Jau, det ble rimelig stygt. Skjeve kanter osv, dårlig gjennomtenkt. Pluss at limet som jeg brukte løsnet etter en stund. Men det kan bli rimelig kult om man bare tar seg litt tid

:)

9292925[/snapback]

:D Ja kan bli sjefs hvis det blir gjort gjennomtenkt.. Pluss du må ha en farge som tar litt av ;) Ikke bare stock svart :p

Lenke til kommentar

Sånn ble det

<snip>

Jau, det ble rimelig stygt. Skjeve kanter osv, dårlig gjennomtenkt. Pluss at limet som jeg brukte løsnet etter en stund. Men det kan bli rimelig kult om man bare tar seg litt tid

9292925[/snapback]

:D Ja kan bli sjefs hvis det blir gjort gjennomtenkt.. Pluss du må ha en farge som tar litt av ;) Ikke bare stock svart :p

9293051[/snapback]

Hvor kjøper du forresten "pels"?

Kan godt gå og skinne et eller annet dyr, men vil helst ha annen farge.

Lenke til kommentar

Sånn ble det

<snip>

9292925[/snapback]

9293051[/snapback]

Hvor kjøper du forresten "pels"?

Kan godt gå og skinne et eller annet dyr, men vil helst ha annen farge.

9294033[/snapback]

Du kan gjør som meg når jeg pimpet høytalerene.. Går på ikea og kjøper sånn over trekks laken til dyner og slikt i barne avdeling.. slice opp pelsen sånn som du vil ha det.. Funker fett og koster bare 200 kr..

Lenke til kommentar

Jeg tok katten min, vrengte rævhølet på den og tredde'n over kabinettet...

neida!

Jeg kjøpte pels på den lokale husmorbutikken (Aner ikke navnet, men dem solgte garn og sånen ting!) og 2m2 pels og en tube tekstiklim av noe slag kostet omtrent 300 spenn tror jeg.

Endret av Fluffinator
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...