whom Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Experts kampanjeavis ankom nettopp. Og noe oppsiktsvekkende skuer mine øyne på side 2. Bestill Online ADSL nå og få 800% i prisreduksjon på en PC eller PC-relaterte varer over 800,- Skyt meg om mine matteegenskaper kommer til kort, men betyr ikke dette at om vi binder oss til Telenor så vil vi få igjen penger? Kan umulig stemme, men det hadde vært et "OK" tilbud. Regnestykke: 50% prisreduksjon gir halv pris, 100% prisreduksjon gir gratis vare osv. Edit: Skuffende rettelse: 800 kr reduksjon. Nesten dagens dette Endret 16. august 2007 av whom Lenke til kommentar
starks Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 kanskje et sånt kjøp åtte til prisen for en tilbud det her Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Experts kampanjeavis ankom nettopp. Og noe oppsiktsvekkende skuer mine øyne på side 2.Bestill Online ADSL nå og få 800¤ i prisreduksjon på en PC eller PC-relaterte varer over 800,- Skyt meg om mine matteegenskaper kommer til kort, men betyr ikke dette at om vi binder oss til Telenor så vil vi få igjen penger? Kan umulig stemme, men det hadde vært et "OK" tilbud. Regnestykke: 50% prisreduksjon gir halv pris, 100% prisreduksjon gir gratis vare osv. 9292638[/snapback] Meget stor skrivefeil. Er ganske sikker på at de mener 800 kroner. Men hvis ikke drar jeg å handler nå. Hvis du har 800 % prisreduksjon på en vare til 1000 kroner vil du få igjen, 7000,- Lenke til kommentar
whom Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 kanskje et sånt kjøp åtte til prisen for en tilbud det her 9292677[/snapback] haha, hadde vært fint. Med veldig redd jeg nooba meg big time her. Ved nøyere studering ser jeg at dette "%" tegnet mitt alldeles ikke er et prosent-tegn, men et "minus"-tegn. Og jeg som skulle til å legge på sprang mot butikken. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 kanskje et sånt kjøp åtte til prisen for en tilbud det her 9292677[/snapback] haha, hadde vært fint. Med veldig redd jeg nooba meg big time her. Ved nøyere studering ser jeg at dette "%" tegnet mitt alldeles ikke er et prosent-tegn, men et "minus"-tegn. Og jeg som skulle til å legge på sprang mot butikken. 9292702[/snapback] HAHA. Det er ikke lange veien til Gullkorn vettu.. =) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Når vi først snakker om Expert... Ser de har en bærbar pc til 5k, er det mulig å bytte ut cpu'en i denne med en dual-core? Noen som vet noe om hovedkortet i denne? edit: link http://www.expert.no/product/product.aspx?id=841117 Endret 16. august 2007 av jalejale Lenke til kommentar
whom Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Når vi først snakker om Expert... Ser de har en bærbar pc til 5k, er det mulig å bytte ut cpu'en i denne med en dual-core? Noen som vet noe om hovedkortet i denne? edit: link http://www.expert.no/product/product.aspx?id=841117 9292722[/snapback] Expert ser ikke ut til å la deg kunne konfigurere maskinen. Men du kan alltids kaste cpuen som ligger på en verdi av ca 700,- og installere ny hjemme. Men da hadde jeg heller sett på 5000,- kroners PCene til Elkjøp og Lefdal som er bedre spesifikasjons-messig og leveres med Vista Premium. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tenkte å bytte selv hjemme ja, men da må jeg vite chipsettet på hovedkortet, om det støtter dual-core. Bryr meg heller lite om vistaen som følger med, kanskje jeg sier nei til brukeravtalen til og med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Å bytte prosessor på en bærbar maskin slik whom anbefaler behøver ikke være særlig enkelt. Og i de fleste tilfeller ikke anbefalt. Lenke til kommentar
whom Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Å bytte prosessor på en bærbar maskin slik whom anbefaler behøver ikke være særlig enkelt. Og i de fleste tilfeller ikke anbefalt. 9292891[/snapback] Anbefaler og anbefaler. Var vel hans utspill Konkuransen i dag presser prisene såpass ned at det lønner seg sjelden å leke med skrutrekkeren. Anbefaler deg heller å gå for Acer Expire 6513 til 6995,- på MPX eller Elprice Følgende spesifikasjoner: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Spesifikasjoner: Intel® Centrino® Duo Mobile Technology * CPU : Intel® Pentium® Dual-Core processor T2080 (1 MB L2 cache, 533 MHz FSB) * Skjerm : 15,4" TFT WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright * Minne : 2048 MB (2x1GB) DDR2 533/667 soDIMM * Harddisk : 160 GB S-ATA * Chip-set : Intel® 945 PM Express med 667MHZ FSB * Grafikk : Nvidia Geforce 7300 - 128MB Dedikert skjermminne * Optisk enhet : DVD Brenner - Dual Double Layer * Lydkort : Intel® High-Definition audio support * Batteri : Lithium batteri (6 celler) - Intill 3 timer. Acer QuicCharge™ teknologi * Kortplasser : 1 PC CARD port type II * Eksterne porter : 1 port for ekstern skjerm VGA, TV-ut S-video, 1 port høretelefon, 1 for ekstern mikrofon, 4 USB 2.0 porter * Multimedia : 5 i 1 kortleser for (SD/MMC/MS/MS PRO/xD), 0.3MP Orbicam - Web kamera integrert * Modem : Innebygget 56.6 (V90) modem * Nettverkskort :Intel® Pro/Wireless 3945ABG WLAN 802.11a/b/g og integrert 10/100 nettverkskort * Tastatur : Tastatur med 4 hurtigtaster for Acer e-Manager, launch manager, internett og e-post * Vekt/Størrelse: . 2.75 Kg / Bredde: 36.4cm, Dybde: 27.4cm, Høyde: 2.8/3.6cm * Programvare :Windows Vista Home Premium (Norsk, Dansk, Engelsk), Norton® Antivirus (3 md. fri bruk), Cyberlink PowerDVD, NTI CD Maker, Acer eManager,Acer ePresentation, Acer GridVista (15,4" skjerm), Adobe Acrobat Reader, On-line User Guide * Garanti : 1 års garanti (ikke på batteri) Support : 800 84 880 (09:00 – 17:00) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, den var forsåvidt bedre den... Fant ut av at Hp g5050 hadde et dritt hovedkort, som ikke støttet annet enn Celeron. Får tenke litt... tAkk for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Å bytte prosessor på en bærbar maskin slik whom anbefaler behøver ikke være særlig enkelt. Og i de fleste tilfeller ikke anbefalt. 9292891[/snapback] Anbefaler og anbefaler. Var vel hans utspill Konkuransen i dag presser prisene såpass ned at det lønner seg sjelden å leke med skrutrekkeren. 9292998[/snapback] Har du vært borti bærbare som har anledning til å skifte prosessor, eller bare synser du? Det er i så fall svært dårlig å mislede folk som spør om råd på denne måten. Hva om noen kjøper en bærbar, og kjøper en E6700 som skal plasseres i den? [...] Samtlige HP, IBM, Dell og FSC maskiner jeg har reparert har hatt en kjøleløsning som gjør det håpløst å bytte prosessor for vanlige datakyndige forbrukere. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det var meg som ville bytte, og lurte derfor på om det var noen som kjente til brikkesettet i denne maskinen. Whoom anbefalte på ingen måte å gjøre det. Og det er vel få, om noen, som hadde kjøpt en E6700 i god tro om at man kunne sette den i. Men hva vet jeg... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Å bytte prosessor på en bærbar maskin slik whom anbefaler behøver ikke være særlig enkelt. Og i de fleste tilfeller ikke anbefalt. 9292891[/snapback] Anbefaler og anbefaler. Var vel hans utspill Konkuransen i dag presser prisene såpass ned at det lønner seg sjelden å leke med skrutrekkeren. 9292998[/snapback] Har du vært borti bærbare som har anledning til å skifte prosessor, eller bare synser du? Det er i så fall svært dårlig å mislede folk som spør om råd på denne måten. Hva om noen kjøper en bærbar, og kjøper en E6700 som skal plasseres i den? [...] Samtlige HP, IBM, Dell og FSC maskiner jeg har reparert har hatt en kjøleløsning som gjør det håpløst å bytte prosessor for vanlige datakyndige forbrukere. 9293124[/snapback] Det er mange bærbare man kan bytte cpu på, men da ikke med E6700 siden den er socket LGA 775. Bærbare pcer med nyere intel cpuer bruker socket 479M Lenke til kommentar
whom Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det å bytte cpuer i bærbare maskiner er og blir for den viderkomne. Det har du rett i. Dell og andre andre som spesialbestiller inkompatibele hovedkort gjør det vanskelig for oss. Jalejale: Tok meg en kikkerunde til og fant et godt tilbud om du ikke spiller spill fra Psdata. Asus F5R AP183C Spesifikasjonene er ganske tilsvarende Aceren, men med et dårligere skjermkort og derfor 500,-billigere. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Flotters whom, skal konsulteres med dama... Spiller heller lite, har en annen maskin til det. Liker ikke tastaturet på Acer heller, så fint at du kom med en asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå