Pengi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det mulig å finne ut hvilken operatør mobilen din er låst til, eller blir du nødt til å prøve deg frem med forskjellige sim-kort?? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvorfor skal du gjøre dette? Det sim-kortet du bruker på mobilen, er låst til det operatøren.. Mobilen blir bare låst til en operatør. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 "finneren er vinnern" Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det ikke sånn at hvis du finner noe så skal du levere det til politiet? Hvis politiet ikke finner eieren innen en viss tid, så får finneren det..? --- Mobilen kan bare være låst til Telenor, Tele2 eller Netcom. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mobilen kan bare være låst til Telenor, Tele2 eller Netcom. 9294855[/snapback] Nemlig. Så hvis du stikker innom en Elkjøp (som vel forhandler alle 3?) så burde du klare å finne det ut ganske kjapt ... Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis det er en litt eldre telefon kan den være låst til bla. Sense og noen andre også tror jeg. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 noen viktige poeng her ja... Men selv om det er snakk om en telefon som er funnet, eller et skall av en telefon. Har måttet kjøpe nytt display, nytt front- og bakdeksel i tillegg til batteri, så føler min samvittighet er rimelig ren.. Men uansett takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 noen viktige poeng her ja...Men selv om det er snakk om en telefon som er funnet, eller et skall av en telefon. Har måttet kjøpe nytt display, nytt front- og bakdeksel i tillegg til batteri, så føler min samvittighet er rimelig ren.. Men uansett takk for all hjelp:) 9296418[/snapback] Hvis du er skikkelig heldig er telefonen sperret i EIR og da er du like langt uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå