ajoa Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Når kommer P800 ut i nettbutikker? Noen som vet? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du kan jo se på mpx.no Jeg tror de får den inn snart. Du kan jo også prøve å søke på p800 i prisguiden. Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 De fleste skryter med den 20/1, men ta ikke det for god fisk, både mpx og komplett har justert datoen flere ganger. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Bare husk på at den P800en disse butikkene vil få inn nå, kun har engelske og svenske menyer. Tror jeg venter til sommeren til jeg kjøper meg en P800, prisen har sikkert gått ned noe til da... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Mm, det er nok hovedsakelig svenske telefoner som selges for tida. Men det har jo ikke stort å si, jeg bruker jaffal engelsk språk uten så alt for store problemer. Det følger i tillegg med et program til pc'n, for å legge inn nye språk. Men har hørt at den norske språkfila først kommer om en liten stund, kanskje et par uker. Hadde vært litt moro om det hadde vært mulig å lage en egen språkfil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå