T-Bear91 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Halo 3... The game that the world impatiently waits for. The game whose every single detail is soaked up and analyzed by gamers worldwide. Screenshots, trailers, sneak peeks and, without exception, the achievements. However, what if Bungie was toying with the community? What if they did something with Halo 3 that no other Xbox 360 game has done before? A few months back, we posted what appeared to be the Halo 3 achievements. The list was recently updated to fill in a few gaps, including the missing points. Krazie has managed to find a second list of achievements for Halo 3. The original link where we got our achievements is located here. But, a second link has emerged with all of the achievements shown as secret. Original Halo 3 achievements – (Xbox.com link) Halo 3 secret achievements – (Xbox.com link) So, what does that mean? We have four options, from patterns noticed in the past. 1. The second listing of achievements is coincidence, meaning nothing. 2. This set of achievements is for a different version of the game (like Saints Row). 3. The achievements could reflect Halo 3 being released on another system (say, Windows Vista). 4. Bungie published a fake list of achievements, meaning that the true achievements in the game are all secret. Whatever the case may be, we now have two sets of achievements. Which one do you believe is real? Discuss! http://xbox360achievements.org/forum/showthread.php?p=364659 Endret 18. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg bare tar dem achievements jeg får tak i mens jeg spiller spilla. Orker ikke å sette meg inn med å samle alle achievementene i hvert eneste spill Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 hehe. det første jeg gjør når jeg har kjøpt et spill er å se på achievementsa. og så spiller jeg spillet og prøver å få flestmulig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hehe. det første jeg gjør når jeg har kjøpt et spill er å se på achievementsa. og så spiller jeg spillet og prøver å få flestmulig 9302846[/snapback] Words of a true gamer. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) denne sommern var det hardcore achievement samling traff 10.000 for noen uker siden mitt mål for sommern. det andre målet mitt var også å få 1000 post på diskusjon Endret 17. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg er oppi i snart 17000 achievements på profilen min av 37000mulige, har hatt så mangen spill, godt over 30 til nå Og når bioshock kommer og halo 3 blir det enda mer points å skaffe Endret 18. august 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hva er achievements? 9308110[/snapback] det er poeng som du får når du oppnår noe "spesielt" eller klarer et eller annet i et spill. Endret 18. august 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
orginal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ok. Og hva gjør man med poengene? Får lang e-penis? Eller kan man kjøpe andre spill e.l. over nettet med dem? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ok. Og hva gjør man med poengene? Får lang e-penis? Eller kan man kjøpe andre spill e.l. over nettet med dem? 9308132[/snapback] Du får lang e-penis thats it. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 lol. det er skryte poeng som viser hvor god du er i spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå