Gå til innhold

Nektet adgang på utested - fordi hun var gravid..

Anbefalte innlegg

Og med din logikk/fornuft måtte hun holdt senga hele svangerskapet.....

Dere argumenterer som om gravide er lagd av det skjøreste glass...

9316230[/snapback]

nei, vi argumenterer med at dama er lagd av kjøtt og blod, og ikke av stål!

9316266[/snapback]

Men i herrens navn da..... hvem er det som setter ting på spissen nå??

Og til Vaio: Det er faktisk ingenting som tilsier at ei gravid dame ikke kan løpe 100m sprint.... Hun vinner neppe, men ingenting i veien for at hun kan delta :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og til Vaio: Det er faktisk ingenting som tilsier at ei gravid dame ikke kan løpe 100m sprint.... Hun vinner neppe, men ingenting i veien for at hun kan delta  :tease:

Neida.

Hun risikere bare pre-eclampsia og spontatabort, med/uten hennes liv tilfølge. :whistle:

Jay...

Lenke til kommentar
Så du er av den oppfatning at hun skal sitte hjemme hele svangerskapet?

Ikke legg på ord jeg aldri skrev.

Min oppfatning er at hun kan ta ting med sunfornuft. Hun kunne dratt til en kafe, istedet for et diskotek.

9316222[/snapback]

Jeg har ikke lagt til deg noe du ikke har skrevet..... jeg har dratt konklusjoner ut av det du skrev. Om du ser godt etter, er det et spørsmålstegn bak..... altså spør jeg deg om det er det du mener.

Lenke til kommentar
Og til Vaio: Det er faktisk ingenting som tilsier at ei gravid dame ikke kan løpe 100m sprint.... Hun vinner neppe, men ingenting i veien for at hun kan delta  :tease:

Neida.

Hun risikere bare pre-eclampsia og spontatabort, med/uten hennes liv tilfølge. :whistle:

Jay...

9316330[/snapback]

Av å bevege seg??

Ja der ser man.....

Lenke til kommentar

Min oppfatning er at hun kan ta ting med sunfornuft. Hun kunne dratt til en kafe, istedet for et diskotek.

9316222[/snapback]

Jeg har ikke lagt til deg noe du ikke har skrevet..... jeg har dratt konklusjoner ut av det du skrev. Om du ser godt etter, er det et spørsmålstegn bak..... altså spør jeg deg om det er det du mener.

9316347[/snapback]

Ja da må du også huske å redigere din forrige post.

Å manipulere en post til sin fordel, er imot rettningslinje/reglene i diskusjon.no

:closedeyes:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

9316230[/snapback]

Mitt svar er sunfornuft.

Jeg vet ikke om du er en kvinne Jaytee.

Men jeg vet at kvinner som er 9mnd gravid vil ikke får flybillet.

Vil det si at de blir diskriminert? Er de av det skjøreste glass?

Du fokusere mot feilretning

9316287[/snapback]

Nei jeg er ikke en kvinne, men jeg har en gravid samboer....

Og jeg hadde ikke reagert i det heletatt om hun hadde gått med noen venner på en nattklubb, så lenge hun selv ikke hadde inntatt alkohol....

Grunnen til at gravide ikke får fly, er at de ikke vil ha fødsler i lufta..... ikke fordi de er fragile.

Lenke til kommentar

9316222[/snapback]

9316347[/snapback]

Ja da må du også huske å redigere din forrige post.

Å manipulere en post til sin fordel, er imot rettningslinje/reglene i diskusjon.no

:closedeyes:

9316378[/snapback]

Hva er det du prater om nå? Har ikke manipulert noe som helst, bare dratt slutninger ut av det du skrev...??

Edit: Det var et svar på dette: "Det er noe som kalles for sunfornuft.

Med din logikk så kunne hun tatt en 100m sprint i vm."

Der du tydeligvis drar konklusjoner på samme måte...

Endret av Jaytee71
Lenke til kommentar

Her er samme diskusjonen vi holder på med.. Aftenposten debattforum

og som man ser så er det like mye uenighet der som her.. de som var enig med dørvakta får bare ta til takke med at det fortsatt er noen der ute med sunn fornuft.. og de som ikke er enig med vakta får fortsette og tro på snille,hensynsfulle og berusa folk som er stabile på foten :roll:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Og jeg hadde ikke reagert i det heletatt om hun hadde gått med noen venner på en nattklubb, så lenge hun selv ikke hadde inntatt alkohol....

Jeg håper for ditt barn skyld, at din samboer ulik deg, ta ting med sunfornuft.

Ikke for meningene, men for barnets beste.

Lykketil

Lenke til kommentar

Jeg håper for ditt barn skyld, at din samboer ulik deg, ta ting med sunfornuft.

Ikke for meningene, men for barnets beste.

Lykketil

9316497[/snapback]

Den kommentaren der viser en så til de grader ovenfra og ned-holdning at jeg ikke nedverdiger meg til å kommentere den videre....

Lenke til kommentar

Når man er gravid må man ikke tenke på sitt eget beste, men hva som er til beste for barnet. Hvis jeg hadde vært jente og gravid kunne jeg sikkert ha klart å balansere på en line 100 meter over vannet (eller ikke), men poenget er ikke størrelsen på risikoen du tar. Det er den unødvendige risikoen du utsetter barnet for som teller, og dette er det kun dørvakten som ser. Ekle kvinnemennesket tenker bare på seg selv virker det som.

Lenke til kommentar
Når man er gravid må man ikke tenke på sitt eget beste, men hva som er til beste for barnet. Hvis jeg hadde vært jente og gravid kunne jeg sikkert ha klart å balansere på en line 100 meter over vannet (eller ikke), men poenget er ikke størrelsen på risikoen du tar. Det er den unødvendige risikoen du utsetter barnet for som teller, og dette er det kun dørvakten som ser. Ekle kvinnemennesket tenker bare på seg selv virker det som.

9316573[/snapback]

Hehe..

Dette dra frem, likestilling for kvinne, spørsmålet, og paradoxet i det...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Her er samme diskusjonen vi holder på med..  Aftenposten debattforum

og som man ser så er det like mye uenighet der som her.. de som var enig med dørvakta får bare ta til takke med at det fortsatt er noen der ute med sunn fornuft.. og de som ikke er enig med vakta får fortsette og tro på snille,hensynsfulle og berusa folk som er stabile på foten  :roll:

9316466[/snapback]

Jeg for min del aksepterer og har respekt for at andre har forskjellig holdning til saken enn meg..... uansett hvor overbeskyttende jeg måtte mene det er......

Folk som har andre meninger enn meg, de har nettopp det.....

Jeg beskylder dem ikke for å mangle sunn fornuft for det!

Nei, jeg tror faktisk ikke at noen stiller seg til å dælje ei gravid dame i magen på et utested....

Lenke til kommentar
Nei, jeg tror faktisk ikke at noen stiller seg til å dælje ei gravid dame i magen på et utested....

9316623[/snapback]

OG der ligger essensen i det du snakker om. Du snakker om risikoen ved å gå inn i en bar, vi snakker om at hun tar en unødvendig risiko på potensielt sin unges regning. Case closed. :roll:

Det rare er jo at hun går til avisen fordi hun reagerte på at dørvakten spurte om hun ikke trodde det var lurere å gå andre steder i høygravid tilstand. Hun ble ikke nektet, men fornermet. Det er her jeg reagerer på dette ekle kvinnemennesket. :thumbdown:

Lenke til kommentar

9316623[/snapback]

OG der ligger essensen i det du snakker om. Du snakker om risikoen ved å gå inn i en bar, vi snakker om at hun tar en unødvendig risiko på potensielt sin unges regning. Case closed. :roll:

Det rare er jo at hun går til avisen fordi hun reagerte på at dørvakten spurte om hun ikke trodde det var lurere å gå andre steder i høygravid tilstand. Hun ble ikke nektet, men fornermet. Det er her jeg reagerer på dette ekle kvinnemennesket. :thumbdown:

9316659[/snapback]

Jeg klarer ikke helt å se hvordan mitt utsagn der skulle tale til din saks fordel, men....

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke helt å se hvordan mitt utsagn der skulle tale til din saks fordel, men....

9316685[/snapback]

Menneskene (og alkoholen) utgjør den største risikoen når man går ut ja, men du nekter fortsatt plent på at noen kan gjøre noe mot en gravid kjerring? Da sier du indirekte at risikoen ikke er stor. Men nei, det er ikke det vi snakker om. Vi snakker om at kvinnen tar en risiko (stor eller liten spiller ingen rolle) på barnets potensielle regning.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...