Gå til innhold

Nektet adgang på utested - fordi hun var gravid..

Anbefalte innlegg

Denne tråden fører ingensted hen. Dere snakker om farligheten av det å gå inn i en bar med en større mage en vanlig. De som mener at det aldri er knuffing på fester og at det kun er fryd og gammen, de kan bare legge fra seg denne diskusjonen med en gang. Poenget er at kvinnen som det snakkes om her ikke ser at det er en sikkerhetsrisiko (UNØDVENDIG) å gå inn på en bar en lørdagskveld. Hvordan ser Cosmo ut? Kan hun som står utenfor vite hvor mange som er der? Her i Bergen (Norges nest største by) fylles barene opp mellom 11 og 1. Da pleier det å være ganske tettpakket helt til klokken tre. Tviler på at det er en stor forskjell fra Oslo. Dermed kommer hun akkurat før rushtiden, og hun sa jo ikke at hun bare skulle ta en drink til dørvakten, gjorde hun? Hun var vel opptatt med å notere navnet på dørvakten, finne nummeret til Se & Hør/VG/VG-nett for å finne noen som kunne å skrive om noe så teit. Og jammen med ble det visst en ekkel spalte i Norges største møkkaavis/ukeblad.

Ja, jeg synes fortsatt det rette som ble gjort i denne situasjonen var at dørvakten sa ifra, for denne kvinnen her virker dummere enn brødet både i reaksjoner og tanker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden fører ingensted hen. Dere snakker om farligheten av det å gå inn i en bar med en større mage en vanlig. De som mener at det aldri er knuffing på fester og at det kun er fryd og gammen, de kan bare legge fra seg denne diskusjonen med en gang. Poenget er at kvinnen som det snakkes om her ikke ser at det er en sikkerhetsrisiko (UNØDVENDIG) å gå inn på en bar en lørdagskveld. Hvordan ser Cosmo ut? Kan hun som står utenfor vite hvor mange som er der? Her i Bergen (Norges nest største by) fylles barene opp mellom 11 og 1. Da pleier det å være ganske tettpakket helt til klokken tre. Tviler på at det er en stor forskjell fra Oslo. Dermed kommer hun akkurat før rushtiden, og hun sa jo ikke at hun bare skulle ta en drink til dørvakten, gjorde hun? Hun var vel opptatt med å notere navnet på dørvakten, finne nummeret til Se & Hør/VG/VG-nett for å finne  noen som kunne å skrive om noe så teit. Og jammen med ble det visst en ekkel spalte i Norges største møkkaavis/ukeblad.

Ja, jeg synes fortsatt det rette som ble gjort i denne situasjonen var at dørvakten sa ifra, for denne kvinnen her virker dummere enn brødet både i reaksjoner og tanker.

9315717[/snapback]

Enig.

Jeg synes ser og hør burder dra hun så langt ned som mulig. Tydeligvis er hun for dum til å være mor.

Hvem i helvete med litt hvett i hode dra med venninen sin til baren/diskotek, gravid?

Barnevernet burde ta kontakt...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Denne tråden fører ingensted hen. Dere snakker om farligheten av det å gå inn i en bar med en større mage en vanlig. De som mener at det aldri er knuffing på fester og at det kun er fryd og gammen, de kan bare legge fra seg denne diskusjonen med en gang. Poenget er at kvinnen som det snakkes om her ikke ser at det er en sikkerhetsrisiko (UNØDVENDIG) å gå inn på en bar en lørdagskveld. Hvordan ser Cosmo ut? Kan hun som står utenfor vite hvor mange som er der? Her i Bergen (Norges nest største by) fylles barene opp mellom 11 og 1. Da pleier det å være ganske tettpakket helt til klokken tre. Tviler på at det er en stor forskjell fra Oslo. Dermed kommer hun akkurat før rushtiden, og hun sa jo ikke at hun bare skulle ta en drink til dørvakten, gjorde hun? Hun var vel opptatt med å notere navnet på dørvakten, finne nummeret til Se & Hør/VG/VG-nett for å finne  noen som kunne å skrive om noe så teit. Og jammen med ble det visst en ekkel spalte i Norges største møkkaavis/ukeblad.

9315717[/snapback]

På tross av idiotiet synes jeg du burde gi deg selv enda litt mere plass. :innocent:

Lenke til kommentar
På tross av idiotiet synes jeg du burde gi deg selv enda litt mere plass.  :innocent:

9315863[/snapback]

Tok ikke helt den jeg... :hmm:

9315911[/snapback]

PencilCase er kjent for sin mystiske skrivestil... ;)

Han ga nok en mening om denne setningen:

...."De som mener at det aldri er knuffing på fester og at det kun er fryd og gammen, de kan bare legge fra seg denne diskusjonen med en gang."

Eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Barnevernet burde kontaktes??

Vet jo aldri om hun drakk alkohol o.s.v....... snakker meg om å være usaklig da....

Den informasjonen vi har om denne saken, har vi fra den artikkelen og der står det at hun IKKE hadde inntatt alkohol.... Da må vi jo bare ta utgangspunkt i det...

Blir veldig nytteløst å holde på sånn...

Men jeg kan være veldig enig i at denne saken er dratt helt ut av proposjoner.

Lenke til kommentar

Å dra til et diskotek i sin andre trisemester er bare ren åndsvakhet.

At hun valgte å dra saken frem, betyr at hjernen hennes inneholder ren potetmel.

Ja barnevernet burde gitt denne "bitchen" en saftig leksjon i humanetikk.

edit: Hadde jeg har vært mannen hennes.. hoi hoi :innocent:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Å dra til et diskotek i sin andre trisemester er bare ren åndsvakhet.

At hun valgte å dra saken frem, betyr at hjernen hennes inneholder ren potetmel.

Ja barnevernet burde gitt denne "bitchen" en saftig leksjon i humanetikk.

edit: Hadde jeg har vært mannen hennes.. hoi hoi :innocent:

9316000[/snapback]

Og fortell meg da min gode mann...... hvorfor er det åndssvakt?

Lenke til kommentar
Jeg er av samme oppfatning som Vaio. Jeg hater mediekåte, amerikaniserte mennesker som faktisk kommer helt til en spalteplass i Norges største avis.

9316010[/snapback]

Jeg er i meget stor grad enig i at det var unødvendig både av henne og avisen å lage en så "big deal" utav det, men det farger fortsatt ikke min mening videre i saken :)

Lenke til kommentar

9316029[/snapback]

Hun er åndsvak fordi hun ikke kunne bedømme hva som er best for henne og barnet:

1. Går hjem, og ta det med ro.

2. Dra til baren og blir mer festkåt?

Hva om hun ble skadet i diskoteket? Hvordan blir overskriften da?

"Gravid kvinne skadd i diskotek?"

Da kommer avisen sikkert med verre ting om vakten, enn hva som er skrevet for denne saken.

Hvis hun er så opptatt for sine rettigheter i en diskotek, da burde hun kanskje har tatt abort?

Hvem ta vare på rettigheten til det ufødte barnet?

lets party... "baby"

edit: leif

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med å forstå hva som er så farlig med at ei gravid kvinne er med en vennegjeng på et utested. Skal jeg tolke innleggene til moralens voktere i denne tråden så virker det som om det er gjengs oppfatning at gravide bør lege seg i godstolen med beina på bordet og magen beskyttet av puter gjennom hele svangerskapet. Det er ikke slik at gravide blir slått ned og hoppet på på utesteder i Norge, jeg har i hvert fall aldri opplevd noe slikt. Det er farligere å gå seg en tur eller male kjøkkenet (gardintrapp) enn det er å oppsøke et utested. Men dere mener vel at gravide aller helst bør legges inn på sykehus så fort graviditeten er påvist?

Lenke til kommentar

9316029[/snapback]

Hun er åndsvak fordi hun ikke kunne bedømme hva som er best for henne og barnet:

1. Går hjem, og ta det med ro.

2. Dra til baren og blir mer festkåt?

Hva om hun ble skadet i diskoteket? Hvordan blir overskriften da?

"Gravid kvinne skadd i en diskotek?"

Da kommer avisen sikkert med verre ting om vakten, enn hva som er skrevet for denne saken.

Hvis hun er så opptatt for sine rettigheter i en diskotek, da burde hun kanskje har tatt abort?

Hvem ta vare på rettigheten til det ufødte barnet?

lets party... "baby"

9316088[/snapback]

Så du er av den oppfatning at hun skal sitte hjemme hele svangerskapet?

Eller som jeg har sagt det tidligere i denne tråden, legge seg i senga, trekke dyna over hodet og bli liggende? Det er jo det eneste sikre!

Lenke til kommentar
Jeg har store problemer med å forstå hva som er så farlig med at ei gravid kvinne er med en vennegjeng på et utested. Skal jeg tolke innleggene til moralens voktere i denne tråden så virker det som om det er gjengs oppfatning at gravide bør lege seg i godstolen med beina på bordet og magen beskyttet av puter gjennom hele svangerskapet. Det er ikke slik at gravide blir slått ned og hoppet på på utesteder i Norge, jeg har i hvert fall aldri opplevd noe slikt. Det er farligere å gå seg en tur eller male kjøkkenet (gardintrapp) enn det er å oppsøke et utested. Men dere mener vel at gravide aller helst bør legges inn på sykehus så fort graviditeten er påvist?

9316127[/snapback]

Det er noe som kalles for sunfornuft.

Med din logikk så kunne hun tatt en 100m sprint i vm

Lenke til kommentar
Så du er av den oppfatning at hun skal sitte hjemme hele svangerskapet?

Eller som jeg har sagt det tidligere i denne tråden, legge seg i senga, trekke dyna over hodet og bli liggende? Det er jo det eneste sikre!

Gjentar meg selv:

Nå er du barnslig her.

Du må da innrømme at det er stor forskjell på og oppleve ett uhell og å oppsøke steder uhell skjer?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

9316127[/snapback]

også var det denne mellomtingen vi har diskutert tidligere i denne tråden da :roll: trenger ikke overdrive synspunktene til de grader da.. ingen her inne som har sagt noe som helst om at gravide skal gjemme seg i 9 mnd fra samfunnet.. det som har blitt sagt er at man ikke burdte aktivt oppsøke steder som man vet det finnes fulle folk!!

Lenke til kommentar

9316127[/snapback]

Det er noe som kalles for sunfornuft.

Med din logikk så kunne hun tatt en 100m sprint i vm

9316194[/snapback]

Og med din logikk/fornuft måtte hun holdt senga hele svangerskapet.....

Dere argumenterer som om gravide er lagd av det skjøreste glass...

Lenke til kommentar
Og med din logikk/fornuft måtte hun holdt senga hele svangerskapet.....

Dere argumenterer som om gravide er lagd av det skjøreste glass...

9316230[/snapback]

Mitt svar er sunfornuft.

Jeg vet ikke om du er en kvinne Jaytee.

Men jeg vet at kvinner som er 9mnd gravid vil ikke får flybillett.

Vil det si at de blir diskriminert? Er de av det skjøreste glass?

Du fokusere mot feilretning

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...