Gå til innhold

Prisras på TV'er?

Anbefalte innlegg

Er altså kun noen få tastetrykk unna å kjøpe meg en flat TV.....

Kom til å tenke på at bakkenettet åpner snart og at de store TVpusherne kanskje vil benytte dette til å selge maksimalt med nye TV'er.

Har forøvrig hørt at høsten uansett er en gunstig tid å kjøpe Tv'er på.

1000 kroners spørsmålet er da derfor om det er lurt å vente litt med kjøpet, eller om det er bare å smelle til nå?

Noen som har fininnstillt spåkula (full HD :D ) og kan "se" om det vil være noe prisras på Tv'er nå utover høsten?

FC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lønner seg alltid å vente, for det eneste som er sikkert er at rundt hjørnet så venter noe nytt bedre og billigere, men hvor lenge skal man vente da?

De fleste flat tv'er i dag har ikke MPEG 4 dekoder som kreves for det digitale bakkenettet, så dermed må du kjøpe en ekstern dekoder for å bruke dette.

Jeg husker da jeg kjøpte meg 16x9 tv fordi om kun knapp tid skulle slike sendinger bli standard og alt annet ble bare håpløst. Jaja men, det tok jammen lang tid før det skjedde. (Det er 5 år siden, hvor mange sender i ekte 16x9 i dag?)

Samme med HD signaler og alle kildene som skulle gi så bra signal, det lot vente på seg det også. Nå ser det ut til at du begynner å få litt, men det er jammen ikke store utvalget av filmer som er gitt ut på HD format. Har du dermot en pc å koble til så er resultatet en helt annen, masse underholdning i høy oppløsning.

Du har hatt et prisras på tv'er. Det har gått fort nedover, det vil det fortsette med, men nå er den gode tiden vi har vært i på vei å forverres litt, ifm at renta går litt opp, og luksusvare som tv'er vil bli reduksjon i salget av, så kanskje dette vil gjøre noe med markedet.

Jeg sitter litt sånn og venter jeg også, men jeg tror jeg ender opp med å kjøpe et apparat som er best mulig etter dagens standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...