seidon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hallo. Tenkte det var på tide og bytte til noe mer modærne nå. trenger litt hjelp angående smarte valg. som sagt skal jeg kjøpe meg cpu opg hk, ikke AMD bare intel. jeg vil ha billigst mulig hk og best mulig cpu. hittil har jeg funnet noen fine og billige hk på psdata.no sin lagersalg side. takk for svar og forslag Lenke til kommentar
seidon Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hallo. Tenkte det var på tide og bytte til noe mer modærne nå. trenger litt hjelp angående smarte valg. som sagt skal jeg kjøpe meg cpu opg hk, ikke AMD bare intel. jeg vil ha billigst mulig hk og best mulig cpu. hittil har jeg funnet noen fine og billige hk på psdata.no sin lagersalg side. takk for svar og forslag 9292134[/snapback] F*** kor kan eg leita å finna ting andre sider enn komplett osv?? Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 www.netshop.no www.psdata.no www.stretto.no www.multicom.no www.mpx.no Er nice! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå