AnomN Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei, Har en iPod video 60 GB, denne er det et svare strev med å få lastet inn videor på da den omtrent ikke godtar noen format (ikke engang .avi) og alt må konverteres, noe som tar laang tid... Er jeg heldig så aksepteres da videoen av iTunes, men ofte lykkes det ikke å få den inn i iTunes da heller.. Har fått ny pc med Windows Vista og der er det enda vanskeligere ser det ut til, selv om selve nedlastingen og konverteringen går raskere. Jeg er ikke noe datageni, men kan litt og jeg sliter!! Vurderer nå å gå over til Creative Zen Vision M: da jeg har fått inntrykk av at denne er mye mer brukervennlig og akseptrere mange flere filformat. Er det noen som har erfaring ved bruk av denne med Windows Vista? Mvh Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lenge siden jeg tuklet med Vista nå, men jeg hadde ingen problemer med min Vision:M 30GB, lurer litt på om den til og med installerte seg selv da jeg koblet den til og fungerte som under XP ved installasjon av drivere. Om den ikke installerer seg selv, har Creative sørget for at drivere ligger ute på nettet til mange produkter. Vision:M er for øvrig ikke helt konverteringsfri, men den støtter flere videoformater (bl.a. WMV, DivX, MPEG). Lenke til kommentar
AnomN Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det høres bra ut Begynner å bli smålei av å sitte i timesvis for å forske på hvordan ting skal gjøres. Har en venninne som har Creative Zen M: og det såg ut til å være en drøm i forhold til den utrolig lite brukervennlige iPod'en! Sånn er det når man handler på impuls..... iPod'en er jo forsåvidt veldig brukervennlig, det som er helt hinsides er å få ting inn i iTunes slik at jeg kan laste det inn på spilleren. I tillegg har iTunes vært veldig ustabil de siste dagene ukjent av hvilken årsak. Endret 16. august 2007 av AnomN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå