Rookie_NO Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Var akkurat innom tothegame.com og så at Assassin's Creed hadde fått en nordic release 9. november. Jeg mener å huske at dette skulle komme i september eller oktober, husker jeg virkelig så feil? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hehe, er lenge sidan AC blei utsatt til november. Sjå her: http://gamer.no/nyhet/pc/assassins_creed_i_november/40209 Endret 16. august 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hehe, helt i starten av pappapermisjonen min og jeg var ikke innom gamer i hele juni/juli så det forklarer mye Takk for info Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 søren steike der skvatt eg litt.. såg for meg q2 08 eg no..hehe AC må ikkje bli utsatt..! når GTA IV ble tatt av lista i høst så MÅ assasins levere.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jesus, trudde det var enda et spill som skulle joine GTA sin utsettelse. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jepp, nå tenkte jeg det var nok et spill som ikke rakk lansering i år. November 2007 har det vært lenge. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde klikka i vinkelen viss dette spillet hadde blitt utsatt, to av mine stortitler blir utsatt GTA IV som ble utsatt til neste år og Assassin's Creed håper jeg kommer iår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå