Gå til innhold

48timer på plukking av vare? komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bullshit.

Har handlet mye fra komplett, og aldri opplevd at det har tatt mer enn 1-2 arbeidsdager, så det er forskjellig fra person til person.

9291696[/snapback]

 

okseskit?

 

har lagt igjen over 100k der i fjor og jeg venter fremdeles på varer jeg bestilte for nå 9 dager siden.. det tar jævli lang tid om dagen.. samme med MPX..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vel, du må nok regne med at du må vente ca 1 uke før de blir plukket.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=807938&hl=

 

Like greit å bytte leverandør først som sist altså..

9291652[/snapback]

 

Bullshit.

Har handlet mye fra komplett, og aldri opplevd at det har tatt mer enn 1-2 arbeidsdager, så det er forskjellig fra person til person.

9291696[/snapback]

 

Dersom det er forskjellig fra person til person kan det være tilfelle at noen har status som VIP? :ohmy:

Ser at det også er noen debattanter i andre tråder om samme tema som bruker ord som Bullshit, Jau, og "dummeste jeg har hørt" og som messer om hvor bra Komplett er.

Kanskje disse har VIP-status pga sin smakfulle argumentasjon? :D

 

Neppe, det er nok en annen forklaring.

 

Men jeg har små forhåpninger om at Komplett kommer med en god begrunnelse på hvorfor noen har(hadde) ordrer åpne i over en uke, mens andre fikk levert "på dagen" i samme tidsrom.

 

For min egen del vil jeg inntil videre kun bestille varer fra Komplett som jeg egentlig ikke trenger pga god pris eller at jeg "bare må ha det".

I alle andre tilfelle vil en annen leverandør/webshop bli benyttet.

 

I siste runde (med Komplett) ga jeg opp etter en ukes venting på ordre som var på lager og fikk samme varer ekspedert "på dagen" fra en konkurrent (mpx).

Lenke til kommentar

Sikkert ingen som har hørt om at firma og skoler har noe som kalles ferie om sommeren. Kan hope seg opp litt da...

 

Når alle har ferie så har de tid til å handle, men det er også da det er vanskeligst å få fatt i folk til å få ut varene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Sikkert ingen som har hørt om at firma og skoler har noe som kalles ferie om sommeren. Kan hope seg opp litt da...

 

Når alle har ferie så har de tid til å handle, men det er også da det er vanskeligst å få fatt i folk til å få ut varene...

9305361[/snapback]

 

Dette argumentes gjentas til stadighet av flere.

Det er *ikke* sommerferie/ferieavvikling som er problemet mht Kompletts preobelmer med levering av varer på lager.

Lenke til kommentar
Jeg bestillte Tatung 32" på mpx.no for 2 dager siden. Ennå ikke plukket...

Blitt lovet mandag, og da skal den komme på døra med Tollpost. (særlig...)

 

Noen som har erfaring med mpx?

9305544[/snapback]

 

Kjøpte 37" skjerm derfra nylig, den ble levert i løpet av 2 dager.

Lenke til kommentar

Dette blir bare verre og verre. Her sitter kunder som har bestilt for mer enn en uke siden fremdeles med status "frigjort for plukk", mens andre har varene klargjort for sending på under et døgn. Gjelder varer på lager.

 

Lurer på hva folk hadde sagt om de skulle kjøpe noe på Elkjøp og måtte stå i en kø på 30 - 40 personer, og så fikk en del av kundene som kom etter bare gå rett forbi køa. De fleste vet med seg selv hvordan de hadde reagert.

 

Håper faktisk Hardware.no tør å ta dette opp som sak. Dette begynner å nærme seg parodien på kundebehandling.

Lenke til kommentar

komplett har en orning som gjør at du kan betale 40kr ekstra så skjer plukkinga på under 3(eller no) timer. (noe jeg ser som en selfølge når jeg handrer varer som er på lager)

for meg virker det som om komplett KUN lever på navnet de har klart å bygge opp!

 

edit:V4

de 40 kr du betaler når man henter på postautomat eller i bua er nettopp denne "ekspress behandlingen"

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar
Sikkert ingen som har hørt om at firma og skoler har noe som kalles ferie om sommeren. Kan hope seg opp litt da...

 

Når alle har ferie så har de tid til å handle, men det er også da det er vanskeligst å få fatt i folk til å få ut varene...

9305361[/snapback]

 

Kan garantere deg at ingen skoler handler fra komplett.no, det er isåfall privat skoler.

 

Firma muligens, men likevell, større firma, har egene itfolk som tar seg av slikt, og de handler neppe på komplett.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dette blir bare verre og verre. Her sitter kunder som har bestilt for mer enn en uke siden fremdeles med status "frigjort for plukk", mens andre har varene klargjort for sending på under et døgn. Gjelder varer på lager.

 

Lurer på hva folk hadde sagt om de skulle kjøpe noe på Elkjøp og måtte stå i en kø på 30 - 40 personer, og så fikk en del av kundene som kom etter bare gå rett forbi køa. De fleste vet med seg selv hvordan de hadde reagert.

 

Håper faktisk Hardware.no tør å ta dette opp som sak. Dette begynner å nærme seg parodien på kundebehandling.

9306798[/snapback]

 

Fullstendig enig.

Det er faktisk provoserende med de som her legger inn "støtteærklæringer" av noen innlegg om at "jeg bestilte og fikk varene dagen etter" når vi andre har(har hatt) åpne ordre over en uke i samme tidsrom! :mad:

(NB!! Dette gjelder altså *kun* ordre med lagerførte varer, ikke bland inn ordre med varer med "forventet" leveringsdato).

 

Jeg har ikke sett noen god forklaring her fra noen, hverken i denne tråden eller andre (samme tema).

Jarmo hadde ett plausibelt forslag som gikk på postadresse for den som bestiller, men en slik "snikordning" på rekkefølgen av plukking/forsendelse kan ikke Komplett være bekjent av. :thumbdown:

Det eneste som kan sies å være delvis akseptabelt med tanke på "å gå utenom kø", er når bestiller *har betalt* for å være "VIP-kunde".

Komplett bør uansett informere om eventuelle slike ordninger på sine nettsider? :hmm:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Dette blir bare verre og verre. Her sitter kunder som har bestilt for mer enn en uke siden fremdeles med status "frigjort for plukk", mens andre har varene klargjort for sending på under et døgn. Gjelder varer på lager.

 

Lurer på hva folk hadde sagt om de skulle kjøpe noe på Elkjøp og måtte stå i en kø på 30 - 40 personer, og så fikk en del av kundene som kom etter bare gå rett forbi køa. De fleste vet med seg selv hvordan de hadde reagert.

 

Håper faktisk Hardware.no tør å ta dette opp som sak. Dette begynner å nærme seg parodien på kundebehandling.

9306798[/snapback]

 

Fullstendig enig.

Det er faktisk provoserende med de som her legger inn "støtteærklæringer" av noen innlegg om at "jeg bestilte og fikk varene dagen etter" når vi andre har(har hatt) åpne ordre over en uke i samme tidsrom! :mad:

(NB!! Dette gjelder altså *kun* ordre med lagerførte varer, ikke bland inn ordre med varer med "forventet" leveringsdato).

 

Jeg har ikke sett noen god forklaring her fra noen, hverken i denne tråden eller andre (samme tema).

Jarmo hadde ett plausibelt forslag som gikk på postadresse for den som bestiller, men en slik "snikordning" på rekkefølgen av plukking/forsendelse kan ikke Komplett være bekjent av. :thumbdown:

Det eneste som kan sies å være delvis akseptabelt med tanke på "å gå utenom kø", er når bestiller *har betalt* for å være "VIP-kunde".

Komplett bør uansett informere om eventuelle slike ordninger på sine nettsider? :hmm:

9308738[/snapback]

 

 

vet ikke om du leste min post over?! 40 kr gjør at de tar en ekspress plukk. det går ikke ann å bruke hentebu eller postautomat uten ekspress ordre.

Lenke til kommentar
Hmm, dette stemmer dårlig med mine erfaringer med Komplett.

 

La inn en bestilling igår kl 1900, og fikk i dag(lørdag) leveringsbekreftelse med sporing.

9306624[/snapback]

 

Hmm, betviler du det vi forteller om sony123? Du har virkelig vært heldig, men mener du virkelig at varer som bestilles fra Komplett skal baseres på "Bingo"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...