jo Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det har skjedd 1 gang tidligere, men i går natt slo dataen se på av seg selv 3 ganger (før jeg klarte å dra ut kontakten). Jeg har Wake-on-LAN-nettverkskort og har koblet WOL-kabelen mellom nettverkskortet og hovedkortet (har fjernet denne nå). Jeg har ADSL. Hvordan ble maskinen skrudd på automatisk? trøtt fyr Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 noen som hacka deg eller tidsinnstilt da Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 det har hendt med meg og....den restarta seg bare hele tiden og det var system feil....gjennopprettet dataen 7 dager og den funka da Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er nok liten sjangs for at du blir hacka, siden maskinen står fysiskt av. Men har dette skjedd ETTER at du fjernet WOL kabelen også? Det du også kan sjekke er i bios under strømstyringen om du har noe med automatisk oppstart etter system/strøm feil. Muligens den får ett kort avbrudd på strøm og starter opp pga det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå