-Zoso- Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 tenker meg en ny tv, men er helt blank på området så spør her! har kjøpt meg en ps3 og er ute etter en 37" som kan fremme alle feautures som ps 3.. med dette mener jeg spill og blue ray'er .... vil seff også ha noe der vanlig kabel er sebart! vet noen om en knakanes bra 37" i prisklassen 7-9 k som har klart bilde og støtter hd ?? 1 ting til?! hva skal jeg kjøpe vedsiden av ?? har sett slike hdmi-kabler.. er dette for at jeg skal kunne se hd?? hjelp?? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har lest en masse tester, generelle artikler om plasma vs LCD, samt vært rundt i butikker og sett selv. Jeg har landet på følgende valg: Panasonic TH-37PX70. Dersom du kjøper august-utgaven av What Hi-Fi Sound and Vision (fåes på Narvesen) så finner du en stor sammenligningstest av 37-tommers fjernsynsapparater. PS. Gjett hvilket som vant... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 1 ting til?! hva skal jeg kjøpe vedsiden av ?? har sett slike hdmi-kabler.. er dette for at jeg skal kunne se hd?? hjelp?? 9291318[/snapback] Jeg kjøpte HDMI kabel på Elkjøp til 449kr. Det fungerer på min HD-Ready tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå