Gå til innhold

HD-TV til PS3

BoRsE

Anbefalte innlegg

Jeg har vanskeligheter med å bestemme meg for om innkjøp av hdtv (fullHD)

er et lurt innkjøp i disse dager. Jeg har hørt rykter om at TV'n må opp i en 20.000+

klassen for å kunne scale full hd uten lag / hakk / ms. Jeg så en samsung 42'' til 23.990 som hadde innebygd gaming mode osv. trolig rett for hd-gaming. Men om prossesoren i TV'n klarer å kjøre ps3 full-hd feilfritt og nydelig har jeg ingen anelse om.

1080p tv'r er dyre!

Om jeg så bestemmer meg for å kjøpe en tv til over 20.000 fordi jeg finner ut at de faktisk fungerer 100% med PS3, er prisen litt i det meste laget for en tv (må ha lyd-annlegg også)

Er det noen som vet eller kan tenke seg om når FullHD-tver blir satt ned til en rimeligere pris?

MGS4 <- Jeg har satt meg et mål, dette spillet skal jeg kjøre smertefritt på full hd skjerm. Hva slags tv'r /pris /specs må man ha da?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå om dagen så faller prisene noe så enormt, så hvis jeg var deg så hadde jeg holdt ut fram til nærmere juletider. Da burde du kunne plukke opp en nydelig FullHD skjerm til en svært tilfredstillende pris.

Det ville i hvertfall jeg gjort, hvis jeg sto i din posisjon, såpass "nær" jul. Men det kommer jo naturligvis helt an på om du absolutt vil ha en god tv nå. Eller muligens få en enda bedre, til en enda lavere pris om drøye 3 måneder. :)

Lenke til kommentar
Jeg så en samsung 42'' til 23.990 som hadde innebygd gaming mode osv.

Samsung kjører ikke 42" i sitt sortement, enten 40" eller 46". Klart, det finnes både større og mindre.

Jeg tør tipper du så på en Samsung 46" M86/M87 (samme TV, bare at M87 har en sølvlist nederst)

Selv har jeg 40" og jeg er megafornøyd - denne får du for ~15000 =]

MGS4 <- Jeg har satt meg et mål, dette spillet skal jeg kjøre smertefritt på full hd skjerm. Hva slags tv'r /pris /specs må man ha da?

Det vil kjøre smertefritt uansett, ellers ville det vært noe galt med hardwaren til PS3'en. Specsa på TV'en sier mest om hvordan fargene skal være, sortnivået, hvitbalansen etc etc.

I tillegg støtter TV'en 24fps@1080p som er svært fordelaktig når man ser på BD. Den har også HDMI 1.3

Tror denne skulle vært postet i lyd og bilde forumet :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...