Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har i dag (eller i går) lastet ned oppdateringer for windows xp pro engelsk fra Windows Update og restartet pc'en. Etter dette så oppfører pc'en seg rart. Som følgende: Når jeg trykker en PDF - fil fra en nettside så får jeg følgende beskjed; "could not find Acrobat Reader" Når jeg trykker en pdf-fil som jeg har lagret på hardisken så går det bra. Når jeg laster ned f.eks. en film og prøver å åpne, eller prøver å åpne en fil direkte så får jeg følgende beskjed: "windows cannot access the specified device, path, or file. You may not have the appropriate permissions to access the item" Det var vel 10 oppdateringer som kom inn fra windows update denne gangen, hvilke(n) er det som lager dette trøbbelet? Og hvordan får jeg pc'en slik den var før oppdateringene? Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 please!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Prøv systemgjenoppretting. Start > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting Så velger du en dato før oppdateringene kom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Men da mister jeg oppdateringene og sikkert også noen filer jeg har lastet ned. Ingen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du kan finne ut hvilke oppdateringer det dreier seg om for så å avinstallere en av gangen i kontrollpanelet - add/remove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå