tOREEE Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Er det noen som har noen forslag til et program lignende photoshop jeg kan laste ned en plass? På forhånd takk! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Er det noen som har noen forslag til et program lignende photoshop jeg kan laste ned en plass?På forhånd takk! 9290976[/snapback] Jada, The Gimp er helt gratis og laget på åpen kildekode. Støtter både Mac, Linux og Windows. Regn med noen timer til å sette deg inn i programmet. Det må du forøvrig i Photoshop også. Det finnes nok andre alternativer også, slik som Picasa f.eks. Men du kommer ikke opp i ryggen med det programmet. Og det skal være gratis, ikke? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Er det noen som har noen forslag til et program lignende photoshop jeg kan laste ned en plass? Hvis du vil ha noe som er litt mer intuitivt enn Gimp, er Paint.net være noe å kikke på, etter hvert et ganske avansert program med støtte for det meste. PhotoFiltre er også et enda litt enklere alternativ, men også med færre muligheter selvfølgelig. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Av det jeg har kikket på er The Gimp eneste reelle frie alternativet til Photoshop. Synes også det er en fordel at applikasjonen er tilgjengelig på alle tenkelige plattformer, OS X kjører jo i utgangspunktet kun på Apple-maskinvare. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 GIMPshop, det er det nærmeste jeg har kommet Photoshop. Det er som navnet tilsier The GIMP, men interfacen skal ligne på Photoshop, og det er ikke akkurat ulikt heller. Anbefales Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 PhotoFiltre bruker jeg til mine modd...sjekk under Photoshop: bil-styling eller noe sånt så ser du bilder som jeg har laget:) Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 PhotoFiltre liker jeg ikke av den enkle grunn at det ikke støtter layers. (Gjorde ihvertfall ikke det siste jeg prøvde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå