Litraphy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Enkelt og greit. Hvilke spill har fremdeles en god gameplay. Kjenner jo ingen omtrent alle titlene, men har ikke spilt dem på mange, mange år. Så spørsmålet er altså, hvilke spill har forumbrukerene testet, og kan bekrefte er verdt en ny titt? Mvh David. Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har kjøpt Wipeout og Castelvania selv, og wipeout syns jeg ble en waste of cash egentlig, litt for mye krøll for min smak, og jeg gleder meg heller til den HD versjonen som kommer snart. Castelvania derimot ser ut som en slager, og den har mange fans fra psx tiden veit jeg. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 crash 1 og 2 er helt klart verdt og kjøpe Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 crash 1 og 2 er helt klart verdt og kjøpe 9291020[/snapback] Var i grunn et av svarene jeg håpet på å få! Crash husker jeg som en stor slager. Kommer nok garantert til å gå til innkjøp av Crash. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 crash 1 og 2 er helt klart verdt og kjøpe 9291020[/snapback] Var i grunn et av svarene jeg håpet på å få! Crash husker jeg som en stor slager. Kommer nok garantert til å gå til innkjøp av Crash. 9291034[/snapback] Ja det syntes jeg abselutt du burde gjøre crash var det første playstation spillet jeg hadde og har brukt utallige timer forran skjærmen med crash vil tørre og påstå at crash er en av de aller største ps classics ever! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det er absolutt ikke langt i fra. Eneste som mangler på PS Store nå er vel i grunn Final Fantasy 7 og Metal Gear Solid. Hadde plutselig dem dukket opp på skjermen, så tror jeg at jeg hadde gått i klinkokos- modus. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Godt å se at jeg ikke er den eneste som elsker Crash Bandicoot! :!: Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tok en rask kikk i hylla... THPS 2 Vandal Hearts II Front Mission 3 Bust-A-Move 4 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Cool Boarders og Tekken 2 funker som bare fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå