theoriginalAidskake Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.rockefeller.no/BAREEGIL2909.html "Lørdag 29.09.07 Rockefeller BARE EGIL BAND m/Ikke Bare Bare Egil Band Band Special guest: El Cuero Endelig er Egil tilbake, med nyklipt måne og langt skjegg. Det er elleve år siden han gjorde knallsuksess med Absolutt Ikke Bare Egil Band, så det er på høy tid med et gjensyn. Selvfølgelig har han med seg sitt trofaste backingband på scenen, om enn med et noe endret navn. I august kommer han med nytt album: ”Sanger fra Bare Egil By”. Her får vi gamle og nye ting i skjønn forening, omtalt av Egil selv som noe forbasket bra vrøvl. Egil Hegerberg har siden sist vært hyperaktiv i diverse bandkonstellasjoner, blant annet Hurra Torpedo, Black Debbath, Thulsa Doom og diverse Duplex-ting. Amerikanabandet El Cuero er ute med selvtitulert album. VG gir en femmer og skriver: ”Forbløffende helstøpt debut”. Bill. kr. 225,- + bill.avg. kr. 25,-. 18 år leg. " Jeg og en kompis skal definitivt dit. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 NÅ skal jeg akkurat til å stikke ut døra og se Bare Egil Band her i Tromsø Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Konserten var konge! Spilte en del klassikere, som "kjærlighet mellom muslinger", "Arne", "Asfalt" og "Sko". Joakim og jeg koste oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå