Gå til innhold

Bioshock anmeldelser så langt..


Lennartz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde liksom planlagt å vente til spesialytgaven kom, men nå er jeg jaggu meg usikker på om jeg holder ut enda en uke uten bioshock :hmm:

9295501[/snapback]

 

Sliter med det samme her du, har jo bestilt Special Edition på Absoluttspill men det blir så lenge og vente en hel uke liksom!

Endret av gas
Lenke til kommentar

Angeren kommer først når Mastercard regninga kommer og hodet møter veggen i ublid stor fart :p

9295486[/snapback]

Bare å rive ned postkassa det, så er det leeenge til du får den regninga.. prøv ;)

9295596[/snapback]

 

Kommer som E-faktura, så om du har en god ide hvordan jeg kræsjer hele DnB nord's E-Faktura server så tar jeg imot det med glede :)

 

Skulle og vente med X360 til Elite kom, mye grunnet HDMI kontakt (og mangel på kompoent innganger på TVen min) men nå vet jeg jammen ta ikke om jeg klarer å vente.

Lenke til kommentar
Bare for å sammenligne har samme anmelder, Kristian Reed hos Eurogamer, gitt følgende karakter til diverse shooters på PS3/X360:

 

Gears of War: 8/10

Resistance: Fall of Man: 6/10

Call of Duty 2: 7/10

Ghost Recon: Advanced Warfighter: 7/10

 

Så ja, jeg vil si han er relativt streng.

9294853[/snapback]

 

Yep, og Eurogamer er generelt veldig strenge. De som prøver å påstå noe annet må ha røyka noe helt spesielt. Tror vel forøvrig bare det er Edge som har hakket strengere når det gjelder karakterer. Eurogamer er forøvrig favoritt-siten min når det gjelder reviews. Da tenker jeg ikke på karakterene, men på inneholdet. Som oftest er review'ene der veldig bra skrevet.

Lenke til kommentar

Off...nei og nei dette her blir nok ein hellvettes opplevelse karer. Er litt usikker på om eg skal bevilge penger til absoluttspill.no eller VGP. bestiller eg hos førstnevnte får eg det på lanseringsdagen. Men gjerrigknarken hos meg sier VGP :roll:

 

EDIT: Bear^: Er vel på tide med ein 369 no ja? Har vel såfremt ingen ynskyldninger no i og med at Elite og Bioshock går hånd i hånd på lanseringsdagen :innocent:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Demoen til Bioshock imponerte ikke sååå mye, men grunnen til at jeg sier det er at det er ingen mulighet for at jeg får kjøpt det før noen måneder(pga. jeg ikke har kasjh), og jeg prøver å overbevise meg selv at spillet ikke er bra, så jeg slipper å vente i smerte.....
Stikker til Barca om 2 uker og blir der frem til jul uten x360n, så hadde nesten lyst til at dette skullle være tilfelle selv, men "desverre" var demoen helt latterlig bra, og det er lenge siden jeg har hatt så enorme forventninger til et spill. Karakterene som slenges ut fra ellers edruelige anmeldere gjør heller ingenting for å dempe de nevnte forventningene :p
Lenke til kommentar

Nå er BioShock så avgjort det spillet jeg har lengtet mest etter i år, men så var det dette med den røde ringen da... Går og venter på å få sendt inn 360'en, har lest alt skrytet demoen har fått, og nå som anmeldelsene begynner å strø enda mer sukker over spillet, så hadde jeg ikke noe valg: Det ble et kjapt søk på finn.no, og nå er 'ny' 360 på vei i posten, og sansynligvis i hus noen dager før spillet. Nekter å kjøpe helt ny maskin, Microsoft skal ikke få skryte på seg enda høyere hardware-salg på grunn av dårlig maskinvare for min del i alle fall. Voldsomme abstinenser nå, har ikke fått prøvd demoen engang...

Lenke til kommentar
Off...nei og nei dette her blir nok ein hellvettes opplevelse karer. Er litt usikker på om eg skal bevilge penger til absoluttspill.no eller VGP. bestiller eg hos førstnevnte får eg det på lanseringsdagen. Men gjerrigknarken hos meg sier VGP :roll:

 

EDIT: Bear^: Er vel på tide med ein 369 no ja? Har vel såfremt ingen ynskyldninger no  i og med at Elite og Bioshock går hånd i hånd på lanseringsdagen :innocent:

9297599[/snapback]

Release leveransen hoas absoluttspill er utsolgt

Lenke til kommentar
Gamespy: 5/5

1up.com: 10/10

Game Informer: 10/10

OXM UK: 10/10

Games Radar: 10/10

Gamer: 5/5

Eurogamer: 10/10

Console Gameworld: 99%

Aha! 99%? Hva slags møkk er dette? Nei og nei osv...

Men pokker ta da! Nå må jeg kjøpe ENDA et spill! Jeg husker i gamle dager jeg, ett godt spill i året og penger hadde jeg alltid klart når det kom!

Multikonsolling søkks. Jeg vil bli fænbåi igjen!

 

*Hive salt over skulder*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...