Lennartz Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Game Informer 10/10 OXM UK 10/10 Games Radar 10/10 Gamer 5/5 Eurogamer 10/10 Blir vel årets spill dette her ser det ut til. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan fort se sånn ut. Ser jo ut som omtrent alle forumbrukerne mener det samme. (Les; De som har sagt meningen sin om demoen) Jeg er nesten glad for at jeg slapp å dra på besøk til noen venner i Oslo neste helg. For da blir det Bioshock for alle penga! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gamer 5/5 9290942[/snapback] Gamer.no? Eller Gamer.tv? Lenke til kommentar
andir Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Eurogamer sin anmeldelse er fantastisk. Les og gråt av glede, forventning og fordi det er en hel uke til vi får spilt denne herlige tittelen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ikke torturer oss mer enn nødvendig da! Er ille nok at det er 8 dager til spillet kommer ut men attpåtil så poster du testscore fra diverse nettsider som gjør så vi gleder oss enda mer! Aaaaaaaaaargh Endret 16. august 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Sykt. Så mange 100% scores dette spillet får. Blir dyrt i høst. Endret 16. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror nok jeg skal spille dette og Blue Dragon frem til Halo3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ..redd at det fort kan bli nedtur med all den skryten.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ..redd at det fort kan bli nedtur med all den skryten.. 9291457[/snapback] Dere får følge med på reviews som detter inn her Fy faen! Spillet har en snitscore på 100%! Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ..redd at det fort kan bli nedtur med all den skryten.. 9291457[/snapback] Så sant man har det klart for seg at dette faktisk er et spill, og ikke Jesu hjemkomst eller dagen du mister møydommen, jul og bursdag på én gang eller noe i den dur, så skulle ikke det være noe problem. Det er nok neppe et spill som kommer til å omkalfatre hele ditt verdensbilde, men et fordømt godt spill, det er det muligens. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ..redd at det fort kan bli nedtur med all den skryten.. 9291457[/snapback] Så sant man har det klart for seg at dette faktisk er et spill, og ikke Jesu hjemkomst eller dagen du mister møydommen, jul og bursdag på én gang eller noe i den dur, så skulle ikke det være noe problem. Det er nok neppe et spill som kommer til å omkalfatre hele ditt verdensbilde, men et fordømt godt spill, det er det muligens. 9291522[/snapback] Du vet da ikke hva som skjuler seg på havets bunn, der nede! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Og jeg som sendte Xbox en min på reperasjon forrige uke, snakk om uflaks... Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ..redd at det fort kan bli nedtur med all den skryten.. 9291457[/snapback] Så sant man har det klart for seg at dette faktisk er et spill, og ikke Jesu hjemkomst eller dagen du mister møydommen, jul og bursdag på én gang eller noe i den dur, så skulle ikke det være noe problem. Det er nok neppe et spill som kommer til å omkalfatre hele ditt verdensbilde, men et fordømt godt spill, det er det muligens. 9291522[/snapback] Du vet da ikke hva som skjuler seg på havets bunn, der nede! 9291565[/snapback] En Jesus-fisk? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Oi oi oi. Er i såfall klart kva plattform som har dei beste spela i høst Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette blir helt konge! Gleder meg som en liten unge nå. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Same her, såg at BioShock låg i bestilling på jobb igår. Og grossist rapporterte tilbake at forventa leveringsdato er Tysdag 21. - Ser ut som om det blir tidleg BioShock på meg! Herleg! Las nettop Eurogamer reviewen - å herre jemini...! Bioshock doesn't just meet your expectations, but completely redefines them forever in ways you never even expected Endret 16. august 2007 av dark by design Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Endo eit sitat, som er litt viktig å ta fram meiner eg: The significance of BioShock currently being console exclusive to the 360 can't be underestimated. If you don't already own a 360, you'll most certainly find your resolve weakened to breaking pointDet Eurogamer tek fram her er eit viktig poeng. Når utviklarane får konsentrert seg om ei plattform, blir resultata noko heilt anna, enn dersom dei har 3 forskjellige plattformar å holde styr på. Trur dette er noko som vil gå igjen, på kva som helst anna konsoll-eksklusiv. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Endo eit sitat, som er litt viktig å ta fram meiner eg:The significance of BioShock currently being console exclusive to the 360 can't be underestimated. If you don't already own a 360, you'll most certainly find your resolve weakened to breaking pointDet Eurogamer tek fram her er eit viktig poeng. Når utviklarane får konsentrert seg om ei plattform, blir resultata noko heilt anna, enn dersom dei har 3 forskjellige plattformar å holde styr på. Trur dette er noko som vil gå igjen, på kva som helst anna konsoll-eksklusiv. 9291719[/snapback] Sant! Bare se på Gears of War! ..og Dead Rising! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hmm... dette var da veldig da... Hadde egentlig tenkt å la dette spillet gå forbi i stillhet jeg siden jeg ikke har forstått all hypen her og synes videoene på marketplace var uinteressante... MEN må kanskje laste ned demoen og ta en titt her. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fint å se at i alle fall et av storspillene denne høsten lever opp til forventningene. Så er det bare å håpe på at Halo 3, Super Mario Galaxy, Assassin's Creed, Metroid Prime 3, Mass Effect etc. følger samme trend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå