haagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja da var ubuntu innstalert igjen. Men jeg lengter etter å kunne spille uten å bruke timer med wine å sånt. Hva annet kan jeg gjøre her i linux? Noe forslager? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) ehh, hva annet gjør du i windows enn å spille? surfe, chatte, høre på musikk, se film og more deg med diverse programmer som compiz, og lignende er vel de mest generelle forslagene. utover det blir det litt avhengig av hva du er interessert i. EDIT: og hvis du lengter etter å spille og ikke gidder slite med wine/cedega, gå tilbake til windows Endret 15. august 2007 av hockey500 Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Lære å kjenne systemet med å lese å prøve seg fram litt Ubuntu Linux Resources | Ubuntu Guide Theme desktopen - Gnome Look | Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, hvis du bare skal spille Windows-spill – bruk Windows! Bruk Linux til alt det andre, ikke minst internett-relaterte ting. Tips: Nå har du en unik mulighet til å prøve ut den kolossale samlingen med gratis programvare som finnes til Linux! Hva med litt programmering? Animasjon? Kreativ grafikk? Eller fyr opp kontorpakkken open Office hvis du skal gjøre «kjedelige» ting? Det er uante muligheter. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja da var ubuntu innstalert igjen.Men jeg lengter etter å kunne spille uten å bruke timer med wine å sånt. Hva annet kan jeg gjøre her i linux? Noe forslager? 9290750[/snapback] Som de andre her sier, hvis du bare skal spille er ikke Linux noe for deg. Dersom du ikke bare spiller, har jeg en annen anbefalning: Bruk Linux ved siden av Windows (dual boot). Når du vil spille booter du inn i Windows, mens du ellers bruker Linux. Hvis du ikke velger denne løsningen er du en av dem som bidrar til at Linux sin markedsandel ikke øker, og da kan du i alle fall glemme flere spill i Linux. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) miceagol->Bruk Linux ved siden av Windows (dual boot). Når du vil spille booter du inn i Windows, mens du ellers bruker Linux. Hvis du ikke velger denne løsningen er du en av dem som bidrar til at Linux sin markedsandel ikke øker, og da kan du i alle fall glemme flere spill i Linux.< Hey! Godt innlegg. Men trådstarter, hør på de andre. Internett relaterte ting er lurt å gjøre i Linux da det er mye sikrere. Nesten ingen virus, ormer har vanskelig for å trenge seg inn i systemet, for sikkerheten skyld kan du jo innstallere Firestarter (Brannmur) Håper du iallefall finner på noe og morer deg skikkelig med Ubuntu/Linux og fortsetter å bruke det. Mulighetene er iallefall mange. Edit: Quote problemer Endret 17. august 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå