dagr0z Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ok, jeg rydda ut av sekken jeg hadde med meg på fest på lørdag, og da fant jeg ei flaske med utblanda kalinka (blanda med iste og sprite). Hva skjer når det står over lengre tid? Blir det dårlig på noe vis? Det er vel omtrent 0,3 liter kalinka nedi der, vil jo ikke sløse bort alkohol på det viset Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror kanskje "smaken" av iste kan bli borte.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ok, hvis det er det værste som kan skje, så er det ikke no' problem, iallfall Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg tviler på at det skjer noe spesielt annet enn at sprite'en mister kullsyren. Sprit er et heidundranes godt konserveringsmiddel. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Flotte greier. Blir vel litt daff smak, men det gjør ikke noe. Takk for alle svar, moderator kan stenge denne tråden om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå