[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hei!Det har seg sånn at tvn vi har stående oppe i stuen, et gammelt vrak av en ca. 30" crt fant ut at den skulle slutte å virke i dag.Det vil si at den begynte å ryke og det luktet mistenkelig likt lukten som kommer når man putter kondensatorer i stikkkontakten. Vel, siden vi har 2 tver så var det ikke verdens strøste problem intill Mamma kommer ned i kjellerstuen der jeg for det meste oppholder meg og skal se "Brothers and Sisters"... Ja, det var midt i Man. United kampen. Så derfor har vi kommet frem til den konklusjonen at ny tv må innkjøpes.Det som er bestemt er:-Lcd-Maks 5-6000-Jeg sier "STOR, bra bildet" Mamma sier "liten, søt og matche sofaen" så jeg endte på 27-32". Så i morgen drar vi ut får å se på den lokale euronics butikken for å se om det er noe der som passer inn i beskrivelsen ovenfor. Så da lurte jeg på om det er noen kan hjelpe meg med en "checklist" på de tvn selgern vil prøve å presse på oss.Jeg kan ganske mye om tv, pc, oppløsning, kontrast osv. så dette skal nok gå bra, men jeg er en sånn person som aldri kjøper ting uten å lese meg opp på temaet og sjekke alternativene først. Noe jeg i mindre grad en jeg ønsker får gjort i denne saken.Hvis jeg ikke finner noe i butikken i morgen så kjøper jeg nok den mye omtalte 32" Tatung tvn.Har digitaldekoder fra get som tvn antageligvis havner på. Kommer også til å bli brukt til Nintendo Wii.-MvhBountyhunter Edit: sry for den veggen av tekst denne posten endte opp med å bli Endret 28. desember 2018 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå