Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det begynner nå å hope seg opp av HDMI kabler, men (desverre) har jeg kun 1 kontakt på tv'en. Derfor leter jeg nå etter en slags switch som jeg kan kople alle til. Det jeg lurer på er om jeg vil tape noe kvalitet (bilde og lyd) på å koble alle hdmi kablene til en boks? Noen tips til en "hdmi switch" (må ha "rom" til opptil 4 enheter)? NB! Var usikker på om jeg valgte rett underforum, hvis den er på feil plass, vennligst flytt den til riktig forum Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det jeg lurer på er om jeg vil tape noe kvalitet (bilde og lyd) på å koble alle hdmi kablene til en boks? 9290297[/snapback] Tvilsomt. Digitale signaler er ikke så lett å "ødelegge" hvis de er koblet og skjermet riktig. Og med en dings til 1400 kr bør du være sikret gode koblinger og god skjerming.(Jeg har ikke prøvd den boksen selv, men den var første treff på google.) Ellers så har du en litt billigere på på Clasern. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kan man bruke en sånn boks begge veier? Dvs at man kan ha et signal inn som kan switches til de tre andre utgangene, eller man kan ha tre signaler fra ulike enheter inn og switche mellom disse til en utgang? Kjører hdmi fra pc'n, og vil gjerne ha signalene både på tv og projektoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå