Gå til innhold

360 elite eller ps3? med tanke på spillutvalg.

Espen_k

Anbefalte innlegg

Nå snakket nå jeg om spillutvalget generelt på de 2 konsollene og hvilken jeg ville valgt per dags dato.

@Zaleeeek:

Hvordan du klarer å dra den konklusjonen utfra mitt innlegg vet ikke jeg, men du må være djevelsk god til innleggsmanipulering siden du klarer det.

9293073[/snapback]

Hehe det er vel en generell oppfattning ifra ikke bare dine innlegg her men også tidligere innlegg. Er vel ikke bare han som har dratt den konklusjonen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva som er problemet ditt. Du har jo egentlig svart på det selv.

Gta-fan er jeg, Gran turismo og tourist trophy er jeg også avhengig av.

GTA kommer til PS3

Gran Turismo 5 kommer til PS3, samt du kan kjøre PS2 versjonen av GT4

Tourist Trophy finnes forløpig kun for PS2, men kan kjøres på PS3

GTA kommer til XBOX 360

Gran Turismo kommer ikke til XBOX 360

Tourist Trophy kommer ikke til XBOX 360

Liker du i tillegg å se film og har fet HD TV med HDMI og surround lyd, får du jo en blu-ray spiller med på kjøpet inkludert i prisen. :thumbup:

Nuff said

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Nå snakket nå jeg om spillutvalget generelt på de 2 konsollene og hvilken jeg ville valgt per dags dato.

@Zaleeeek:

Hvordan du klarer å dra den konklusjonen utfra mitt innlegg vet ikke jeg, men du må være djevelsk god til innleggsmanipulering siden du klarer det.

9293073[/snapback]

Han leste det vel utifra signaturen din :roll:

Lenke til kommentar

9293073[/snapback]

Skal jeg betale 6k for en konsoll skal jeg og være sikker på at den får spill.

Fins det ikke noen spill uti markedet elr? er PS3 bare en konsoll som sitter uten spill?

Lenke til kommentar

@Zaleeeek:

9293073[/snapback]

Han leste det vel utifra signaturen din :roll:

9293275[/snapback]

Da er han bedre enn jeg trodde, for der har jeg innkludert alle 3 merkene.

9293073[/snapback]

Skal jeg betale 6k for en konsoll skal jeg og være sikker på at den får spill.

Fins det ikke noen spill uti markedet elr? er PS3 bare en konsoll som sitter uten spill?

9293351[/snapback]

Igjen, hvordan klarer du det? Jeg sier jo jeg skal være sikker på at den får spill å spille, men som det ser ut i dag er det ikke så forferdelig mye å se frem til på PS3 som du ikke får på X360. GT5 ser jeg frem til, men det kommer ikke før til neste år, LittleBigPlanet ser jeg og frem til, men det er liksom ingen ting ved PS3 som i dag appelerer til min smak i alle fall, som jeg reflekterer på i mitt innlegg. Hvorfor tror du jeg er så innmari flink med å innkludere "per dags dato"? Det er grunne typer som deg som overlagt manipulerer og misforstår innlegg.

Lenke til kommentar

Forza motorsport 2 er et glimrende simulatorspill til 360. Og så har vi PGR4 som kommer ut senere i høst. Sistnevnte er mer et arcadespill, men fortsatt et veldig godt bilspill.

Vil du ha den beste GTA versjonen, så har Microsoft sikret to ekstra "episoder" til GTA4 på 360.

360 det beste spillutvalget akkurat nå. Men hvis du er tålmodig nok kan du vente til både GT5 og GTA4 er ute før du velger konsoll. Det er mange gode spill på vei til begge konsollene. Og om et år kan det hende at PS3 har stabilisert seg med tanke på gode spill(FF13, MGS4, GT5).

Selv har jeg 360 og Wii, og jeg ser ikke noen grunn til å kjøpe en PS3 akkurat nå.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Et annet ganske viktig poeng vil jeg si er at 360 har haugevis med litt eldre og billige spill. Med PS3 skal man slite med å finne spill til under 500kr.

Leter man litt finner man fort mange 360 spill til rundt hundrelappen.

9294526[/snapback]

Siden PS3 spill er sonefri, så er alle spill til PS3 på 430kr det er frakt inkludert fra VGP.

Ridge Racer 7 koster 29 CAD som er ganske billig :p

Lenke til kommentar

Hvem som har flest spill er for min del uvesentlig.. derimot går det på hvem som har de spillene som er mest interessant for den som skal kjøpe konsoll.

Er det spill som Gran turismo, metal gear solid, final fantasy, ratchet & clank, singstar, eyetoy osv som er appelerer, så er valget lett ps3.

Er det Halo 3, Gears of war, bioshock, mass effect, blue dragon og forza som frister så er det enkelt xbox 360.

Unntak er om du har en monster pc, som du trolig kan få en bedre opplevelse av i hvertfall gears of war og bioshock på.

De som vasser i penger kommer nok best ut med begge to :p

Lenke til kommentar
Hadde det bare stått Per Dags Dato, litt før så kunne kanskje min lave IQ ha droppet alt det shittet jeg har skrivd her.

Men uanz Bear^, jeg ser hva du liker best  :) WiiWiiWiiWii.

9293502[/snapback]

Per i dag synes jeg PS3 ser litt for usikker ut til å være verd lappene det

;)

Og den siste kan du spare deg for, trodde ikke du var en av den gjengen.

Lenke til kommentar

Jeg låste en lignende tråd nå nettopp og postet en rekke linker om å velge mellom 360 og PS3.

Linkene finner du her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9296778

Kanskje ikke akkurat hva trådstarter er ute etter, men søkefunksjonen kan finne lignende tråder om spillutvalget på konsollene. Forslår å sjekke den før man poster nye tråder.

Jeg stenger denne siden folk ikke klarer annet enn å krangle om emner som dette. Hadde ikke dette blitt tatt opp en rekke ganger før, ville jeg ha rensket tråden for unødvendige poster.

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...