Espen_k Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis jeg i noen fremtid får råd til dagens overprisede konsoller så kommer jeg til å velge den konsollen som får de fleste spillene som jeg liker. Kan med en gang si at jeg hater disse fatale dinosaur og zombie spillene, jeg er derimot mere begeistret for simluatorer. Gta-fan er jeg, Gran turismo og tourist trophy er jeg også avhengig av. Jeg følger minimalt med hva som kommer til hvilken konsoll, så jeg søker derfor hjelp til å finne den rette konsollen.. Hvis prisen på ps3 ikke går ned før GTA IV lanseringen så er den konsollen fullstendig utelukket. Så... hva er mest for penga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Både xbox360 og ps3 har bekreftet prisnedgang på konsollene. At de er overpriset er jeg ikke enig i. Bare cpu og grafikkort koster mere enn de 2000 den billigste utgaven koster. MS og sony taper sikkert enda på konsollene. De tjener penger på spillene. Hva som er mest for pengene kommer du nok aldri til å få et fornuftig svar på.. Jeg valgte det jeg valgte pga. spillene som kom til den. Gta er bekreftet til både xb360 og ps3. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis jeg i noen fremtid får råd til dagens overprisede konsoller så kommer jeg til å velge den konsollen som får de fleste spillene som jeg liker. Kan med en gang si at jeg hater disse fatale dinosaur og zombie spillene, jeg er derimot mere begeistret for simluatorer. Gta-fan er jeg, Gran turismo og tourist trophy er jeg også avhengig av. Jeg følger minimalt med hva som kommer til hvilken konsoll, så jeg søker derfor hjelp til å finne den rette konsollen.. Hvis prisen på ps3 ikke går ned før GTA IV lanseringen så er den konsollen fullstendig utelukket. Så... hva er mest for penga? 9290114[/snapback] GT kommer jo bare til PS3, har ikke hørt noe om noen ny Tourist Trophy men du kan jo spille ps2 versjonen på PS3 selvfølgelig Annyway når det kommer til spillutvalg er det jo ingen borthjemt hemmelighet at 360 er overlegent der. GTA kommer ikke før til neste år så er godt mulig begge konsollene har sunket endel i pris, men det er det få som vet noe om... Det kommer mange spill til begge konsollene, men vil du ha en fyldigere oversikt vil jeg ambefale og besøke gamespot.com Masse info rundt ny lanseringer og konsollene Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 At GTA kommer bare til PS3 stemmer ikke. Faktisk så har XB360 eksklusive rettigheter til en ekstrapakke som blir gjort tilgjengelig via marketplace senere Synd at det ble utsatt.. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 At GTA kommer bare til PS3 stemmer ikke. Faktisk så har XB360 eksklusive rettigheter til en ekstrapakke som blir gjort tilgjengelig via marketplace senere Synd at det ble utsatt.. 9290233[/snapback] Ingen som sier den er kun til PS3... Men GT eller Grand Turismo er eksklusive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ops, så ikke at det var bare GT du skrev Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Akkurat nå er vel utvalget til 360 størst, men ps3 sitt blir jo stadig større så.... GT5 kommer vel etterhvert, men jeg mener at forza og pgr er like brae. Men siden du liker gta så tror jeg at kanskje 360 er et bedre valg. Men smaken er som baken Edit: Leif..... Endret 16. august 2007 av Olaus Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 På Xbox360 har du også Saints Row og Crackdown som er i samme kategori som GTA. Lenke til kommentar
Lennartz Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 360, udiskutabelt. Særlig nå som Bioshock også får 10/10 anmeldelser overalt. Halo 3 rett rundt hjørnet også. Mass Effect osv... GT5 er lant unna, kanskje et par år, Forza 2 som er bedre enn noe GT hittil er ute nå. Multiplattform spill er best på 360 omtrent 99% av tiden osv... Og ikke minst, 360 koster halvparten. Vel, kanskje ikke Elite men jeg ser ikke noe særlig poeng i kjøpe den fremfor de andre. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kjøp deg en 360 og skaff deg Forza Motorsport 2. Da har du mange, maaange fine timer foran deg. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 360 pga utvalg av spill og pris.Kommer også flere storspill like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 GT 5 Prologue er underveis, det blir for det meste en online-versjon av GT5 for å korte ventetiden, men det inneholder ikke alt som er vanlig i GT-spillene, men det kommer ikke noe særlig tidligere enn GTA da, så du har plenty tid til å vente å se. Både PS3 og 360 vil nok ha fallt mere i pris innen de spillene du er på utkikk etter kommer, ville bare følgt med på spill som kommer og kjøpt maskinene når du trenger. 360 er litt billigere, men det er også endel ekstrakostnader på 360'en, som årlige avgifter hvis du vil at online funksjonen på spillene skal være i orden. Og spill som benytter seg av Microsoft sitt trådløse system kommer sannsynligvis til å koste ekstra på 360 i forhold til PS3 siden spillutviklerene må lisensere wireless teknologien, og slike ting å ta i beregningene, så spill som Guitar Hero 3 og RockBand blir dyrere på 360, om du skal ha trådløst, og slikt å ta med i beregningene. Men ingen av dine must-have titler er nært forestående så du har god tid å bestemme deg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Microsoft som slit så hardt for å komme inne på 'party-marknaden' - skyt seg sjølv i foten om dei prisar seg høgare enn Sony sine partyspel. Så tvilar på at det er me som gamers som må bæra den kostnaden. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ihvertfall Rock-band guitar'en... http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_vg/102-7...Wireless+Guitar 1. Rock Band Xbox 360 Wireless Guitar by Electronic Arts (Xbox 360) Buy new: $79.99 Available for Pre-order Eligible for FREE Super Saver Shipping. 2. Rock Band Playstation 3 Wireless Guitar by Electronic Arts (PLAYSTATION 3) Buy new: $59.99 Available for Pre-order Eligible for FREE Super Saver Shipping. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 So-passa. Jaja, dei prisar seg sjølv utav 'the game' då. Tullingar. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg ville valgt X360 fremfor PS3. PS3 sliter for mye for tiden i motvind, mister spill over til multiplatform og mister spill i det hele og det store til X360. Når det gjelder spillutvalg er X360 for tiden overlegen PS3 og har et spillutvalg som slår PS3 ganske kraftig, dog ikke så rart siden den har vært ute lengere. Per i dag synes jeg PS3 ser litt for usikker ut til å være verd lappene det koster for den. Jeg skal ikke velge den konsollen før det stabiliserer seg litt samt at prisen dropper. Skal jeg betale 6k for en konsoll skal jeg og være sikker på at den får spill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nå høres det ut som om det bare er Wii og 360 som får spill i din verden. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Bear, Alle spillene han vil ha kommer jo til PS3 da, mens bare ett av de kommer til 360. Du slipper forøvrig unna 700 kr. billigere i.flg. prisguiden, 6k er prisen du må ut med for å få de to spill ilag med maskinen, ilag med ekstra kontroller. Endret 16. august 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 GT5 kommer vel etterhvert, men jeg mener at forza og pgr er like brae. Hvordan kan du påstå at forza og pgr er like bra? Da er du i hverfall en av de heldige som har spilt GT5, og det er egentlig ganske utrolig med tanke på at spillet ikke slippes før om et år! GT5 prologue kommer riktignok i oktober/november så det gjenstår å se om det kan måle seg med forza og pgr. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nå snakket nå jeg om spillutvalget generelt på de 2 konsollene og hvilken jeg ville valgt per dags dato. @Zaleeeek: Hvordan du klarer å dra den konklusjonen utfra mitt innlegg vet ikke jeg, men du må være djevelsk god til innleggsmanipulering siden du klarer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg