Gå til innhold

Merkelig Ventrilo-problem - skurring oppstår ofte.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et veldig merkelig Ventrilo-problem. Som oftest skurrer det som om jeg skulle ha et jetfly på besøk og en sjelden gang fungerer den ypperlig. Et eksempel på dette, er for eksempel når jeg spilte to CS-kamper for noen dager siden. Første kamp, fungerte den ypperlig, og etter jeg ALT-TABBET til windows, mens de byttet map på serveren, ble det skurrete til neste kamp. Jeg var ikke innom Ventrilo, og skjønner ikke hvorfor det skal være slik. Det som også er rart, er at de fleste gangene, er den helt fin på "test", men når jeg skal snakke på en kanal, er den skurrete. Av og til er den skurrete når jeg trykker på test, men om jeg avslutter test, og begynner igjen, er den helt fin. Jeg har også testet den i windows record-saker i kontrollpanelet, og da er den helt fin. Jeg har følgende lydkort: Creative SB Live! 24-bit Bulk PCI Soundcard,EAX,7.1,24-bit/96KHz.

Jeg bruker følgende innstillinger:

post-43699-1187215635_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har samme problem, bare reconnecter og alt er uber igjen:P

9290133[/snapback]

Vel, det fungerer ikke her. Jeg har forøvrig testet mikrofonen i MSN, og her er resultatet:

Joakim_22_08_2007@2_08_51.wav

Joakim_22_08_2007@2_09_14.wav

Det er altså 23 sekunder mellom klippene, og mellom de to klippene har jeg ikke endret noen innstillinger. Ergo, vil jeg tro det er noe galt med lydkortet mitt - ikke Ventrilo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...