allyse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vel, dette kommer nok til å høres litt rart ut, men jeg ønsker å gjøre slik som faren min gjorde da han var ungkar og hadde god lønn. Han opprettet en konto hos byens peneste butikk, hvor avtalen var at en gang i året ringte han til dem og sa "det vanlige". Han reiste så inn til butikken og hentet 6-7 bukser, skjorter osv. av årets farger mv. Finnes det noen butikker her i Oslo som gjør dette? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er ikke sikker, har ikke hørt om noen som har gjor det nå iallfall... Men du kan jo sjekke "finere" butikker som Færner Jacobsen(?). Lenke til kommentar
fgr Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 haha hvorfor i allverden vil du gjøre det? hvis du trenger nye klær, finn en butikk som har en ekspeditør som ser bra ut selv (ikke spør den kjedelige grå mannen nei, han er mest sannsynlig ikke interessert i klær idetheletatt), og så sier du bare at du skal ha en haug nye klær og at han/hun må hjelpe deg å finne alt som passer. spør "hva passer til meg a", vær så KUNDE som mulig Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg ville hørt med House Of Singles, de tror jeg kunne finne på å inngå sånne avtaler. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva er vitsen med en avtale? Er det ikke mye bedre å bare ta det fra gang til gang. Fortell ekspeditøren hvor mye penger du har tenkt å bruke, og la dem sette sammen en pakke til deg. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det der hørtes veldig 70-80 talls ut . De eneste butikkene jeg kan tenke meg drive med slikt i dag er eksklusive designklærbutikker, og da må du som kunde være kjendis=) Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det der hørtes veldig 70-80 talls ut . De eneste butikkene jeg kan tenke meg drive med slikt i dag er eksklusive designklærbutikker, og da må du som kunde være kjendis=) 9433445[/snapback] så lenge du betaler, så driter vel de i hvem du er. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 det der hørtes jo genialt ut. Problemet blir vel om man forandrer koppsform for mye da. Må sikkert ned til ny 'fitting' da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå