Hagevikjen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tv-en skal brukest mye med X360, data, hd-film. Har veldig lyst på 1080p, men er det verdt det? Lurer også på om det er dumt å kjøpe over nett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tv-en skal brukest mye med X360, data, hd-film. Har veldig lyst på 1080p, men er det verdt det? Lurer også på om det er dumt å kjøpe over nett? 9289907[/snapback] 1080p på en 37" Sannsynligvis liten nytte i det. Må opp i minst 46" for at det skal være noe poeng. Dumt over nett? Spørs hvilken butikk du kjøper gjennom, hadde jeg handlet gjennom f.eks. en kjent og pålitelig butikk som komplett.no hadde jeg ikke vært nervøs, men det er alltid lettest med tanke på reklamasjoner og leie tv på en lokal tv-butikk. Må nesten spørre deg selv om du syns det er verd å spare de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Tv-en skal brukest mye med X360, data, hd-film. Har veldig lyst på 1080p, men er det verdt det? Lurer også på om det er dumt å kjøpe over nett? 9289907[/snapback] 1080p på en 37" Sannsynligvis liten nytte i det. Må opp i minst 46" for at det skal være noe poeng. Dumt over nett? Spørs hvilken butikk du kjøper gjennom, hadde jeg handlet gjennom f.eks. en kjent og pålitelig butikk som komplett.no hadde jeg ikke vært nervøs, men det er alltid lettest med tanke på reklamasjoner og leie tv på en lokal tv-butikk. Må nesten spørre deg selv om du syns det er verd å spare de ekstra kronene. 9289964[/snapback] Tenker på SHG siden der er billigst, men blir sikkert MPX siden jeg har gode erfaringer med de. Noen som vet prisen hos Elkjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har du sjekket på www.elkjop.no? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tv-en skal brukest mye med X360, data, hd-film. Har veldig lyst på 1080p, men er det verdt det? Lurer også på om det er dumt å kjøpe over nett? 9289907[/snapback] 1080p på en 37" Sannsynligvis liten nytte i det. Må opp i minst 46" for at det skal være noe poeng. Dumt over nett? Spørs hvilken butikk du kjøper gjennom, hadde jeg handlet gjennom f.eks. en kjent og pålitelig butikk som komplett.no hadde jeg ikke vært nervøs, men det er alltid lettest med tanke på reklamasjoner og leie tv på en lokal tv-butikk. Må nesten spørre deg selv om du syns det er verd å spare de ekstra kronene. 9289964[/snapback] Tenker på SHG siden der er billigst, men blir sikkert MPX siden jeg har gode erfaringer med de. Noen som vet prisen hos Elkjøp? 9290281[/snapback] er selv på tv jakt. skal vel kjøpe samme tv'en du snakka om i morra, bare i 40". på Expert advarte de meg om å kjøpe den tv'en på MPX, siden de ikke bestilte den fra samsung norge. det vil si at den blir litt billigere, MEN at menuer og bruksanvisninger ikke er på norsk (om de erpå engelsk regner jeg med men er ikke sikker). Selv vil jeg anbefale å kjøpe tv i en "lokal" butikk, siden det er ganske høy frakt for å få sendt tv'en hjem til deg, du får ikke sett den i real life, og som nevnt tidligere at det er enklere om noe skulle skje med tv'en. Expert gikk ned fra 20 000 til 17500 på m87 40". skal tilbake i morra og prøve å få den ned til 17k. de selger de med såpass stor fortjeneste at det ikke er problem å få "prutet" den ned en del. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Når det gjelder kjøp av tver på rundt 20000,- på nett er jeg litt skeptisk med tanke på det praktiske. Tenk hvis det skulle skje noe. Jeg kjøper hos den lokale HiFi-klubben, der har de god peiling og prisen er faktisk stort sett lik de på nett. Skulle det være noe er det bare å gå dit i stedet for å drive med mailutvekslinger. Og i verste fall må jeg styre med å sende tven på reparasjon og slikt, det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
dado Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Tv-en skal brukest mye med X360, data, hd-film. Har veldig lyst på 1080p, men er det verdt det? Lurer også på om det er dumt å kjøpe over nett? 9289907[/snapback] 1080p på en 37" Sannsynligvis liten nytte i det. Må opp i minst 46" for at det skal være noe poeng. Dumt over nett? Spørs hvilken butikk du kjøper gjennom, hadde jeg handlet gjennom f.eks. en kjent og pålitelig butikk som komplett.no hadde jeg ikke vært nervøs, men det er alltid lettest med tanke på reklamasjoner og leie tv på en lokal tv-butikk. Må nesten spørre deg selv om du syns det er verd å spare de ekstra kronene. 9289964[/snapback] Tenker på SHG siden der er billigst, men blir sikkert MPX siden jeg har gode erfaringer med de. Noen som vet prisen hos Elkjøp? 9290281[/snapback] er selv på tv jakt. skal vel kjøpe samme tv'en du snakka om i morra, bare i 40". på Expert advarte de meg om å kjøpe den tv'en på MPX, siden de ikke bestilte den fra samsung norge. det vil si at den blir litt billigere, MEN at menuer og bruksanvisninger ikke er på norsk (om de erpå engelsk regner jeg med men er ikke sikker). Selv vil jeg anbefale å kjøpe tv i en "lokal" butikk, siden det er ganske høy frakt for å få sendt tv'en hjem til deg, du får ikke sett den i real life, og som nevnt tidligere at det er enklere om noe skulle skje med tv'en. Expert gikk ned fra 20 000 til 17500 på m87 40". skal tilbake i morra og prøve å få den ned til 17k. de selger de med såpass stor fortjeneste at det ikke er problem å få "prutet" den ned en del. 9290752[/snapback] Husk å få med deg den nyeste haerdware på tv så slipper du moviepluss buggen Endret 16. august 2007 av dado Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Har du sjekket på www.elkjop.no? 9290311[/snapback] Ja, men finner bare prisen for 46'' Tv-en skal brukest mye med X360, data, hd-film. Har veldig lyst på 1080p, men er det verdt det? Lurer også på om det er dumt å kjøpe over nett? 9289907[/snapback] 1080p på en 37" Sannsynligvis liten nytte i det. Må opp i minst 46" for at det skal være noe poeng. Dumt over nett? Spørs hvilken butikk du kjøper gjennom, hadde jeg handlet gjennom f.eks. en kjent og pålitelig butikk som komplett.no hadde jeg ikke vært nervøs, men det er alltid lettest med tanke på reklamasjoner og leie tv på en lokal tv-butikk. Må nesten spørre deg selv om du syns det er verd å spare de ekstra kronene. 9289964[/snapback] Tenker på SHG siden der er billigst, men blir sikkert MPX siden jeg har gode erfaringer med de. Noen som vet prisen hos Elkjøp? 9290281[/snapback] er selv på tv jakt. skal vel kjøpe samme tv'en du snakka om i morra, bare i 40". på Expert advarte de meg om å kjøpe den tv'en på MPX, siden de ikke bestilte den fra samsung norge. det vil si at den blir litt billigere, MEN at menuer og bruksanvisninger ikke er på norsk (om de erpå engelsk regner jeg med men er ikke sikker). Selv vil jeg anbefale å kjøpe tv i en "lokal" butikk, siden det er ganske høy frakt for å få sendt tv'en hjem til deg, du får ikke sett den i real life, og som nevnt tidligere at det er enklere om noe skulle skje med tv'en. Expert gikk ned fra 20 000 til 17500 på m87 40". skal tilbake i morra og prøve å få den ned til 17k. de selger de med såpass stor fortjeneste at det ikke er problem å få "prutet" den ned en del. 9290752[/snapback] Hvis du fikk 40'' ned i 17 k burde det vell vere mulig å få 37'' ned i 14-15k? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 HiFi klubben hadde prisgaranti på 40" samsung m86 da en kammerat kjøpte den for noen mnd sida. Fikk den til samme pris som han klarte å oppdrive på nettet. Betalte 16,5 eller noe. Sjekk med de Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 HiFi klubben hadde prisgaranti på 40" samsung m86 da en kammerat kjøpte den for noen mnd sida. Fikk den til samme pris som han klarte å oppdrive på nettet. Betalte 16,5 eller noe. Sjekk med de 9296435[/snapback] Har sjekket og prisen låg på ca 15k for 37'' og 17k for 40'', men er ingen Hi-Fi butikker her i nærheten og vil helst ikkje kjøpe over nett:/ Er det ingen som har kjøpt 37'' på elkjøp eller expert?? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Husk å få med deg den nyeste haerdware på tv så slipper du moviepluss buggen hvordan får jeg med meg det da? er det visser serial's som er oppgradert eller går det på firmware? hadde vært fint om noen kunne komme med fimware versjon eller serials. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det koster 19 000 for en 46" M87 på avforum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå